کد خبر : 37572
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398- 11: 18

این عدم حضور چه معنایی دارد؟!

نطق آتشین حجت الاسلام سمیعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی پیرامون غیبت‌های متوالی استاندار گیلان

نطق آتشین حجت الاسلام سمیعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی پیرامون غیبت‌های متوالی استاندار گیلان

مسئول امور مساجد استان گیلان همچنین تاکید نمود: از آقای فاضلی به عنوان دبیر جلسه انتظار داریم از استاندار بخواهند و بپرسند که عدم حضور شما برای چه است؟

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن سمیعی مسئول امور مساجد استان گیلان در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد، با انتقاد از غیبت ۳ جلسه متوالی استاندار گیلان در این جلسات اظهار کرد: از موضوع مهمی در این جلسه به راحتی در حال گذر هستیم. ما همواره دم از توحید، عدل و کار فرهنگی می‌زنیم اما نکته ای را که باید بگوییم نمی گوییم.

وی ادامه داد: عدم حضور آقای سالاری در این جلسات برای چه است؟ ایشان که استاندار این استان است، در این جلسات حضور ندارند، در جلسات امر به معروف حضور ندارند، در جلسات شورای روحانیت حضور ندارند. بعد ما دم از عدالت می زنیم. کدام عدالت؟! این را باید دقت کرد و تذکر بدهیم.

حجت الاسلام سمیعی با بیان اینکه ایشان مسئول اول اجرایی استان هستند، خاطرنشان کرد: استاندار در جلسه قبل، شورای فرهنگ عمومی که مهم ترین و بزرگ ترین جلسه استان است را شرکت نکرده و به جای آن در هلال احمر حضور داشتند. ولی هیچ کس در اینجا اعتراض نمی کند.

مسئول امور مساجد استان گیلان همچنین تاکید نمود: از آقای فاضلی به عنوان دبیر جلسه انتظار داریم از استاندار بخواهند و بپرسند که عدم حضور شما برای چه است؟ با این موضوعات و مشکلاتی که استان دارد این عدم حضور آقای سالاری چه معنایی می تواند داشته باشد؟

وی در ادامه با اشاره به مقوله افزایش بدحجابی در شهر اظهار داشت: در پیاده راه شهرداری رشت معضل و مصیبت بزرگی از لحاظ حجاب و عفاف داریم؛ چه کسانی باید به داد فرهنگ ما برسند؟ با شعار فرهنگی، مشکل حل نمی شود.

حجت الاسلام سمیعی افزود: همین الان به اتفاق دکتر رضی حرکت کنیم به سمت دانشگاه گیلان و پوشش دختران را ببینیم که چه وضع اسفناکی است! با شعار نمی‌شود کارها را به پیش برد و باید دنبال راهکار باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار