کد خبر : 74918
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۸

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

نفس‌های بریده شده کرونا در گیلان/ فقط ۱۲۵ بیمار در کل استان بستری هستند

نفس‌های بریده شده کرونا در گیلان/ فقط ۱۲۵ بیمار در کل استان بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهشی بودن روند موارد ابتلا به کرونا در گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری و اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۲۵ نفر رسیده است.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا در گیلان در مرحله بسیار شکننده قرار دارد، اظهار کرد: گیلان همواره یکی از استان‌های درگیر با ویروس کرونا بوده و اکنون علیرغم کاهش در تعداد موارد بستری شده در بیمارستان ولی کماکان احتمال شیوع موج جدید کووید۱۹ در این استان وجود دارد.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند موارد ابتلا به کرونا در گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری و اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۲۵ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بدحال بودن ۲۴ نفر از بیماران کرونایی در گیلان را نشان دهنده احتمال شیوع موج‌جدید کرونا در این استان دانست و افزود: از ۱۲۵ بیمار بستری بوده در مراکز درمانی گیلان حال ۲۴ نفر از آنان وخیم  است و اکنون ۲۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌ آی سی یو بستری هستند.

مهرابیان با درخواست از مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان بیان کرد: امیکرون ویروس غالب بر کشور بوده و به سرعت در حال گسترش است لذا از مردم درخواست دارم دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت و به کنترل کرونا در گیلان کمک کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار