کد خبر : 7742
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۸

“نفوذ” دشمن حتی به مقدار کم خطرناک و ویرانگر است

“نفوذ” دشمن حتی به مقدار کم خطرناک و ویرانگر است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها درباره “خطر نفوذ” تاکید فرمودند گفت: نفوذ خطری است که حتی مقدار کم آن نیز خطرناک و ویرانگر است.

به گزارش گیلانستان ، سردار محمدعلی حق بین در گردهمایی سیاسی در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس در رشت با بیان اینکه ظهور و بروز انقلاب اسلامی معادلات دنیا را بر هم زد اظهار داشت: امام(ره) قدرت را از استکبار جهانی گرفت و آنها را مجبور کرد تا مثل ایران طراحی و فکر کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان اعلام کرد: امام خمینی(ره) اقتدار استکبار جهانی را شکست و دشمنان اسلام دیگر نتوانستند با اقتدار کذایی خود در مقابل جهان اسلام بایستند.

سردار حق بین با بیان اینکه افراد یک جامعه در عرصه‌های اجتماعی تعریف مشخصی ندارند و در فرهنگ، همسان و هماهنگ نیستند افزود: افراد یک جامعه در بحث مهم امنیت مشترک هستند.

فرمانده جبهه‌های مقاومت در سوریه با تاکید بر اینکه امنیت به زور بازوی نظامیان یک کشور نیست و قدرت به تنهایی برای یک کشور امنیت نمی‌آورد ابراز کرد: امنیت ترکیبی از تفکر و تدبیر انسان‌ها و فرهنگ آنها در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه فکر و تدبیر به همراه فرهنگ یک جامعه می‌تواند به کمک ابزارهایی که در همان جامعه تولید شده است امنیت به همراه داشته باشد افزود: هر جامعه‌ای که بتواند فرهنگ، ابزار و تفکر جامعه خود را تدبیر کند می‌تواند برای کشور خود امنیت به وجود آورد و در غیر اینصورت به سمت ناامنی پیش می‌رود.

سردار حق بین با بیان اینکه 40 درصد از تجارت جهان را تجارت سلاح به خود اختصاص داده است گفت اگر تمامی عقلا و بزرگان، دیوانگان را با خود همراه کنند و در کنار هم بنشینند و از امروز سلاح تولید نکنند و 40 درصد اقتصاد کشورها را نادیده بگیرند 100 سال طول می‌کشد تا جایگزینی برای اقتصاد خود پیدا کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان تاکید کرد: جنگ تا 100 سال دیگر ادامه دارد و استکبار جهانی کشورهایی کم تدبیر و پولدار همانند عربستان را پیدا می‌کنند و اگر نتوانستند به کشورهایی نظیر سوریه حمله می‌کنند.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه استکبار جهانی جنگ را در سوریه و در وسط کشورهای مسلمان شروع کرد افزود: همیشه دشمن وجود دارد و در حال نیرنگ است تا مسلمانان را به جان هم بیندازند.

سردار حق بین با اشاره به اینکه استکبار جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ما باید زور و تزویر را شعار قرار دهیم و در برخورد با مردم همیشه انگشت را بر روی نقاط حساس بگذاریم اعلام کرد: این مباحث مختص افرادی است که نمی‌خواهند با مردم همراه شوند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه دنیای غرب نقاط حساس مردم را پول، حرص، ولع به ثروت، نیازهای مادی و شهوانی اعلام کرد گفت: اجرای عملیات روانی و استفاده از ماهواره نیز از موارد پیش بینی شده در غرب است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصول مهم استکبار جهانی آموزش و پرورش است زیرا سنگ بنای زندگی آزاد هستند تصریح کرد: هدف استکبار جهانی و غرب فریفته و گیج کردن جوانان است تا بر اساس اصول و نظریات خود جوانان را به فساد بکشند.

فرمانده جبهه‌های مقاومت با بیان اینکه شاخص بردباری و تحمل ایران 3 درصد کاهش یافته است در صورتیکه نیم درصد آن هم زیاد است خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه ریزی پیش روی می‌کند.

سردار حق بین با تاکید براینکه شاهد صحنه‌های دلخراش و ناراحت کننده در سوریه هستیم که حتی در مواردی از بازگو کردن آن خودداری می‌کنیم افزود: باز هم نمی‌خواهیم قدرت‌های جزیره‌ای خود را پشت سر ولایت فقیه قرار دهیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه برخی از ما سئوال می‌کنند که چرا به سوریه می‌روید؟ تصریح کرد: ما از ترس شما، برای دنیای شما و آخرت خودمان به سوریه می‌رویم.

فرمانده جبهه‌های مقاومت با بیان اینکه خداوند چیزی به‌عنوان عقل و تدبیر به این افراد هدیه کرده است گفت: شما می‌توانید با عقل خود متوجه آن باشید که نباید اجیر دنیا بوده و مدل غرب را در جامعه رواج دهید.

وی با اشاره به مدل‌هایی که غرب می‌خواهد در جامعه رواج دهد و برخی از افراد خود را با آن بزک می‌کنند تصریح کرد: اگر شما بتوانید الگو، مدل و خواسته‌های درونی خود را تولید کنید هم خودتان استفاده می‌کنید و هم تولید ثروت می‌کنید.

سردار حق بین با تاکید بر اینکه از تولید و ثروت، قدرت به‌دست می‌آید افزود: شما امروز اتفاقاتی را در خیابان‌ها رقم  می‌زنید و مرتکب کارهایی می‌شوید که اگر عقل خود را به کار برید تولید قدرت و ثروت می‌کنید و دیگر نیازی نیست تا به کشورهای دیگر مراجعه کنیم و امنیت را برای شما به سوغات بیاوریم.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها تاکید فرمودند “نفوذ، نفوذ، نفوذ ” اظهار کرد: کلمه نفوذ کلمه رایج در سطح نظامی‌ها است و اکنون به سطح جامعه ما رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان جرات نمی‌کنند نفوذ را در میان نظامیان و گروهی که در مقابل آنها ایستاده‌اند طراحی و عملیاتی کنند گفت: نفوذ یعنی خطری که حتی مقدارکم آن نیز خطرناک است.

سردار حق بین با بیان اینکه اگر ما همانند غرب بپوشیم، راه برویم و غذا بخوریم خطرناک است افزود: اگر از غذاهای غرب در جامعه توزیع شود زبیرها پیدا می‌شوند و معلوم نیست به کدام طرف شمشیر می‌زنند و مختارها باید پیدا شوند تا بگویند حسین(ع) حق بوده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه چه اتفاقی در جامعه ما رخ داده است که ما باید هزاران کیلومتر به آنطرف مرزها برویم و بهترین سرمایه‌های کشور را تقدیم انقلاب کنیم تا امنیت را به سوغات بیاوریم گفت: چرا آدرس و چراغ سبز به دشمن می‌دهید تا شاهد این اتفاقات تلخ و ناگوار باشیم؟

فرمانده جبهه‌های مقاومت با اشاره به اینکه اگر امنیت و اقتدار را برای افراد جامعه به ارمغان نیاوریم به‌طور قطع باید شاهد بی‌رحمی دشمنان در جامعه باشیم افزود: دشمنان با سر فرزندان سوری در کوچه و بازار سوریه فوتبال بازی می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند چون دارای مجوز هستند.

سردار حق بین با بیان اینکه استکبار جهانی جرات ندارد تا 40 سال آینده به کشور ایران حمله نظامی کند خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ و حرف‌های آنها را عملیاتی کنیم به طور قطع به سراغ ما هم می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ادبیات غرب یعنی بی‌آبرویی و پائین آمدن اخلاق در زنان یعنی برهنگی و اختلاف بین زن و مرد است اظهار کرد: چرا می‌خواهید شرایط سوریه را در کشور ایران تعریف کنید؟

فرمانده جبهه‌های مقاومت با بیان اینکه ما امروز مجبور و برای آباد کردن دنیای شما به سوریه می‌رویم تصریح کرد: در آینده برخی ما را مقصر دانسته و همانند موضوع فتنه از ما سئوال می‌کنند چرا ما را آگاه نکردید.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تاکید بر اینکه اگر به سوریه نرویم و شهدایی را تقدیم اسلام نکنیم می‌آیند و از کسی نیز اجازه نمی‌پرسند افزود: دنیای غرب مسیری را طی می‌کند تا به مرزهای ما نزدیک شود.

وی با بیان اینکه ما مخالف مدل، الگو و پوشیدن لباس‌های زیبا نیستیم ولی اگر مثل کشورهای غربی بپوشیم همانند آنها فکر می‌کنیم و باید دستورات آنها را در جامعه عملیاتی کنیم تصریح کرد: با اجرای دستورات و عملیاتی شدن سیستم فکری غرب فاتحه انقلاب و جامعه خوانده می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار