کد خبر : 51183
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان

نماز جمعه فردا در شهرستان‌های سفید گیلان برگزار می‌شود

نماز جمعه فردا در شهرستان‌های سفید گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان گفت: نماز جمعه این هفته در شهرستان‌هایی با وضعیت سفید یعنی رضوانشهر، سیاهکل و بخش پره‌سر برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام ولی عادلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماز جمعه فردا تنها در شهرستان‌های استان گیلان که از حیث میزان ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار دارند برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان به مناطقی که قرار است در آنجا نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار شود اشاره کرد و بیان داشت: نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های رضوانشهر، سیاهکل و بخش پره‌سر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری نماز جمعه ضروری است خاطرنشان کرد: لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آیین نماز جمعه به ائمه جماعات و ستادهای نماز جمعه اعلام شده است.

عادلی به وضعیت برگزاری نماز جمعه در شهر رشت نیز اشاره کرد و گفت: «پیام جمعه رشت» فردا به‌جای نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌شود و آیت‌الله فلاحتی بدون حضور مستمع به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

از زمان شیوع ویروس کرونا مراسم نماز جمعه به‌جهت حفظ سلامتی نمازگزاران تعطیل شده بود اما از هفته گذشته این آیین عبادی و سیاسی در مناطقی که وضعیت سفید دارند مجدداً برگزار شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار