کد خبر : 51276
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

آیت الله فلاحتی در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات:

نماز عید فطر در گیلان با رعایت فاصله فیزیکی اقامه می شود/ توزیع سومین مرحله کمک های مردمی رزمایش مواسات در ۲۹ ماه رمضان

نماز عید فطر در گیلان با رعایت فاصله فیزیکی اقامه می شود/ توزیع سومین مرحله کمک های مردمی رزمایش مواسات در ۲۹ ماه رمضان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نماز عید فطر با رعایت فاصله فیزیکی در نقاط مختلف گیلان اقامه می شود.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات استان با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) اظهار کرد: مزد و ثواب کار خیری که مردم برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا انجام می دهند نزد خدای متعال محفوظ است.

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید فطر، بیان کرد: امسال نماز عید فطر با رعایت فاصله فیزیکی در نقاط مختلف گیلان اقامه می شود.

امام جمعه رشت همچنین به برگزاری دو مرحله رزمایش مواسات تاکنون در گیلان اشاره کرد و افزود: ۲۹ ماه رمضان جاری سومین مرحله توزیع بسته های معیشتی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مواسات در استان انجام می شود.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از تمام کسانی که در راستای کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا تلاش کردند، تصریح کرد: مردم و دستگاه های مختلف در جمع آوری کمک ها برای نیازمندان موفق عمل کردند.

وی، برگزاری جلسه برای کمک به نیازمندان را مانند ختم قرآن ارزشمند عنوان کرد و گفت: وقت گذاشتن برای کمک به نیازمندان بسیار ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر رصد دقیق برای شناسایی آسیب دیدگان ناشی از آسیب دیدگان کرونا در استان، خاطرنشان کرد: رصد و شناسایی آسیب دیدگان باید تداوم داشته باشد.

آیت الله فلاحتی به وجود سازمان های مردم نهاد بسیار برای کمک به نیازمندان در قالب پویش های مردمی اشاره کرد و یادآور شد: حضور مردم در عرصه های مختلف به ویژه کمک به نیازمندان بسیار موثر است.

وی، نیت خالص در کمک به نیازمندان را مهم ذکر کرد و یادآور شد: اگر برای کمک به نیازمندان ذره ای خودنمایی باشد به موفقیت نمی رسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار