کد خبر : 36913
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

نمایشگاه ضیافت خوبان و شب های روشن لاهیجان گشایش یافت

نمایشگاه ضیافت خوبان و شب های روشن لاهیجان گشایش یافت

جشنواره و نمایشگاه ضیافت خوبان و شب های روشن لاهیجان در حاشیه شمالی استخر گشایش یافت

به گزارش گیلانستان این نمایشگاه با حضور
فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده انتظامی شهرستان، رییس اتاق اصناف و معاون فرماندار لاهیجان افتتاح شد.
شهردار لاهیجان در آیین گشایش این جشنواره و نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه با عنایت دکتر سالاری استاندار محترم گیلان، شهر لاهیجان به عنوان یکی از شهرهای طرح شب های روشن انتخاب شده، ما با برپایی این نمایشگاه و جشنواره تمام سعی خود را بکار بستیم تا مثل خیلی از اتفاق های دیگر نخستین ها را رقم بزنیم.
مسعود کاظمی افزود: پس از برگزاری موفق جشنواره نوروزی با مشارکت بخش خصوصی، این بار در راستای شب های روشن و ماه مبارک رمضان جشنواره ضیافت خوبان از افطار تا سحر برگزار می شود.
وی اضافه کرد: مردم لاهیجان که همیشه میزبان مهربانی ها و نخستین ها هستند از این طرح استقبال زیادی انجام دادند.
شهردار لاهیجان گفت: تعداد ۶۰ غرفه در این نمایشگاه باعث کارآفرینی و رونق تولید و کسب و کار شده که این عامل یکی از سیاست های نماینده عالی دولت در استان گیلان و شهرستان لاهیجان است.
کاظمی با قدردانی از حمایت های فرماندار،فرماندهی انتظامی و اتاق اصناف اضافه کرد: این برنامه ها با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر برگزار می شود که جای دارد از یکایک این عزیزان قدردانی کنم.
اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان هم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و قدردانی از برپایی این نمایشگاه و جشنواره گفت: امیدوارم برنامه های این جشن فضای شور و نشاط را برای مردم فراهم کند.
وی افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی که لاهیجان دارد این اقدامات می تواند فضای مفرحی را در چهارچوب قانون برای ما ایجاد کند.
وی اضافه کرد: از مدیریت شهری و اعضای شورای شهر و دست اندرکارانی که برای برپایی این نمایشگاه و جشنواره تلاش کردند، سپاس گزاری می کنم.
فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان در ادامه از غرفه های نمایشگاه بازدید نموده و به تماشای برنامه های فرهنگی و هنری جشنواره ضیافت خوبان با حضور هنرمندان استان گیلان نشستند.
این جشنواره تا عید سعید فطر به جز در ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشارکت شرکت قاصدک ترنج برگزار می شود.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار