کد خبر : 3428
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1394- 03: 17

نماینده باید خود را بدهکار و نوکر مردم بداند نه دولت/ کاری کنیم که هیچ پدری شرمنده فرزندان خود نشود

نماینده باید خود را بدهکار و نوکر مردم بداند نه دولت/ کاری کنیم که هیچ پدری شرمنده فرزندان خود نشود

کاندیدای انتخابات مجلس رشت گفت: نیازمند نمایندگانی در مجلس هستیم که شجاعانه و دلیرانه صدای مردم شهر و استان را فریاد بزنند نه اینکه به جای زدن حرف مردم، حرف دولت را بزنند. به عبارتی یک نماینده شایسته باید خود را بدهکار و نوکر مردم بدانند نه دولت.

سید ولی الله عظمتی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی “درگیلان” با اشاره به معضلات بیکاری و اشتغالی که در استان به وفور دیده می شود، اظهار کرد: این مردمی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره وفاداری و تعهدشان به نظام و ولایت را شاهد بودیم و در هیچ برهه حساسی پشت رهبری را خالی نکرده اند، حقشان نیست که مسئولین اجرایی و نمایندگان مجلس به مشکلات اقتصادی شان توجه خاصی نکنند.

کاندیدای انتخابات مجلس رشت با بیان اینکه عدم رسیدگی به این خواسته های مردم خلاف منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: در تعجبم استان گیلانی که سرشار از منابع طبیعی و ظرفیت های بزرگ اقتصادی می باشد و دارای جوانان با استعداد و پر انگیزه ای است، چرا باید وضعش در بیکاری از بقیه استانها بدتر باشد.

فرماندار سابق شهرستان رشت به تعطیلی و نیمه تعطیلی بیش از ۱۰۰۰ کارخانه در گیلان و رشت اشاره کرد و گفت: برای برون رفت از این اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی نیازمند نمایندگانی در مجلس هستیم که شجاعانه و دلیرانه صدای مردم شهر و استان را فریاد بزنند تا دولت ملزم به توجه ویژه ای در این خصوص شود نه اینکه آنان بیایند به جای زدن حرف مردم، حرف دولت را بزنند و مردم به فراموشی سپرده شوند. به عبارتی نمایندگان باید خود را بدهکار و نوکر مردم بدانند نه دولت.

عظمتی با تاکید بر اینکه اگر کسی ۴ سال نماینده باشد و نتواند دردی از دردهای مردم را دواکند، ظلمی بزرگ مرتکب شده است، تصریح کرد: مردم نماینده ای میخواهند که وکیلشان باشد و خواسته هایشان را پیگیری کند، نه اینکه مطابق میل دولتها فعالیت کند.

وی با اشاره به وضعیت ناراحت کننده شهرک صنعتی این شهر ابراز نمود: ظرفیت های فراوانی همچون شهرک صنعتی داریم که اگر آقایان ذره ای دلشان به حال جوانان و مردم می سوخت، نمیگذاشتند روزی را شاهد باشیم که تعداد فعالیت کارخانه ها در این شهرک عظیم صنعتی، کمتر از انگشتان دست باشد.

عظمتی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید به دور از هرگونه سیاسی کاری و جناح بازی، خالصانه در فکر خدمت به مردم باشند، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تشکیل مجلسی دلسوز و انقلابی شاهد روزی باشیم که هیچ جوان بیکاری در خانه ها نداشته باشیم و هیچ پدری نیز به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی شرمنده فرزندان خود نشود.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمه چهارشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

شعار!! شعار!!!

رفتن به نوار ابزار