کد خبر : 8571
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

نماینده حامی فتنه اگر همچنان گنده گویی کند تودهنی محکمی از جوانان مومن و انقلابی گیلان خواهد خورد

نماینده حامی فتنه اگر همچنان گنده گویی کند تودهنی محکمی از جوانان مومن و انقلابی گیلان خواهد خورد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان گیلان گفت: این را باید نماینده حامی فتنه رشت هم بداند که اگر همچنان گنده گویی کند و از جریان فتنه و سران آن حمایت کند تودهنی محکمی ازجانب جوانان مومن انقلابی گیلان خواهد خورد چرا که فتنه خط قرمز نظام و مردم است.

به گزارش گیلانستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی گیلان، سلمان رجبی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان گیلان در گفتگو گفت: اجتماع بزرگ جوانان مومن انقلابی استان گیلان که در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه باحضور باشکوه دانشجویان وجوانان مومن انقلابی استان گیلان وچهره ها واشخاص سیاسی واجتماعی استان انجام گرفت کار بسیار با ارزشی بود که مسیر وحدت رویه و اتحاد نیروهای مومن وانقلابی را هموار کرد.

وی افزود: جوانان مومن انقلابی نشان دادند در شرایط حساس کنونی هر تفکری که زمینه ساز تفرقه واختلاف نظر بین نیروهای ارزشی باشد را محکوم میکنند. جوانان مومن انقلابی با حضور خود علاوه برتجدید پیمان با امام ورهبری یک روز زودتر از یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کردند اشخاص واحزاب سیاسی را که خودخواهانه مسیر وحدت رویه را نادیده بگیرند و بخواهند دوقطبی یا چند قطبی دربین نیروهای ارزشی ایجاد کنند بدون هیچ تعارفی کنارخواهند گذاشت واین بار دیگر اجازه ی ضایع شدن رای ومطالبات ودغدغه ها مردم مومن وانقلابی ایران اسلامی واستان گیلان که همان دغدغه رهبری است را نخواهند داد.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور استان در ادامه گفت: متاسفانه نماینده حامی فتنه رشت گویی از خیانت های جریان فتنه و سران فتنه به نظام وانقلاب و رهبری خبر ندارد و غافل است و یا خود را به غفلت زده است. اما مردم مومن وانقلابی گیلان و رشت بیدار و با بصیرت هستند و این را در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن یکبار دیگر به رخ دشمنان خارجی و خائنان داخلی کشیدند و نشان دادند پشت سر ولایت فقیه هستند تا کشورشان ازگزند دشمنان و فتنه گران در امان باشد و این را باید نماینده حامی فتنه رشت هم بداند که اگر همچنان گنده گویی کند و از جریان فتنه و سران آن حمایت کند تودهنی محکمی ازجانب جوانان مومن انقلابی گیلان خواهد خورد چرا که فتنه خط قرمز نظام و مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار