کد خبر : 3518
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394- 10: 17

نمایندگانی نفرستیم که فتنه‌ای همانند ۸۸ رقم زنند/ برخی پیامکها خنده دار است/ مردم با بصیرت رای دهند

نمایندگانی نفرستیم که فتنه‌ای همانند ۸۸ رقم زنند/ برخی پیامکها خنده دار است/ مردم با بصیرت رای دهند

دبیر محمع یاران انقلاب گیلان گفت: نمایندگان استان نتوانستند مطالبات مردم گیلان را از مسئولان دریافت کنند برخی نمایندگان فعلی به جای فکر به عمران و آبادی در فضای سیاسی غرق شدند.

محمد حقی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با بیان اینکه مردم حضور در انتخابات را برای خود یک تکلیف می دانند اظهار داشت: مردم وضعیت امروز جهان و روندی را که استکبار طی می کند را رصد می کنند و آگاه و بصیر هستند.

وی شاخص های یک نماینده ولایی را براساس رعایت گفتمان انقلاب اسلامی تعریف کرد و افزود: در این گفتمان ملاکهای زیادی مطرح شده است اعتقاد به اسلام و نظتم مقدس جمهوری اسلانی ؛تعهد؛خدمتگزاری ،تقوا،مدافع پابرهنگان بودن و شجاعت از جمله این شاخص ها است.

دبیر مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: باید حلوی نماینده ای که می خواهد با پول خرج کردن به مجلس برود را گرفت؛ این شیوه غربی است و امروز شاهد هستیم که هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب این مسیر را طی می کنند.

حقی شام و ناهار دادن نامزدهای انتخاباتی را بد اخلاقی دانست و افزود: آهنگها و سرودهایی که در ایام فاطمیه پخش می شود باید نظارت شود.

وی با بیان اینکه در شمال صنعت توریسم و کشاورزی با این همه پتانسیل رو به نابودی است تاکید کرد: انتظار مردم این است که نامزدهای انتخاباتی به جای شعار دادن چاره ای برای فقر مردم پیدا کنند.


دبیر مجمع یاران انقلاب گیلان تاکیدکرد: نمایندگان استان نتوانستند مطالبات مردم گیلان را از مسئولان دریافت کنند برخی نمایندگان فعلی به جای فکر به عمران و آبادی در فضای سیاسی غرق شدند.

حقی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: در آن سال هرکس منفعتش در غرب بود این فتنه را رهبری و یا همراهی کرد اگر نماینده خوب و اصلح به مجلس نفرستیم بعید نیست این گونه رفتارها تکرار شود.

وی افزود: نماینده ای که مورد تایید ملت است باید در سه مرحله یعنی انقلاب، دفاع مقدس و فتنه ۸۸ محک خورده باشد و باید پایبندی به ارزشها از سوی نامزدها بررسی شود.

حقی برخی از پیامکهای انتخاباتی را خنده دار دانست و گفت: از مردم می خواهیم رای با بصیرت بدهند به خاطر قوم و قبیله رای ندهند برخی از پیامکهای نامزدها را می خوانید انگار آنها می خواهند معجزه کنند و یک شبه همه مشکلات را حل کنند هم رای دهنده و هم رای گیرنده باید براساس گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کنند.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار