کد خبر : 9555
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395- 22: 18

نمایندگان در صلاحیت وزیر بهداشت تجدید نظر کرده و برای پاسخگویی به مجلس می کشانند

نمایندگان در صلاحیت وزیر بهداشت تجدید نظر کرده و برای پاسخگویی به مجلس می کشانند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعا در شان یک وزیر نظام جمهوری اسلامی نیست چنین جملاتی را به کار برد و مشخص شد که وزیر بهداشت در گفتار خود کنترل ندارد.

جبارکوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به فیلم منتشر شده از وزیر بهداشت در فضای مجازی مبنی بر توهین به فرماندار “بدره” ایلام اظهار کرد: بنده هم این فیلم را دیدم، واقعا در شان یک وزیر نظام جمهوری اسلامی نیست چنین جملاتی را به کار برد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر کسی با وزیری به تندی هم صحبت کند، در شان یک وزیر نیست که پاسخی این چنینی به او دهد، گفت: مشخص شد که وزیر بهداشت در گفتار خود کنترل ندارد، اگر وزیری در رفتار خود کنترل نداشته باشد، مجلس در صلاحیت وی تجدید نظر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت مرتکب خطای بزرگی شده است، ابراز نمود: نمایندگان مجلس احتمالا در قالب طرح سوال، وزیر را به مجلس می کشانند تا از ایشان بابت اینکار توضیح بخواهند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه فعلا بحث استیضاح این وزیر مطرح نیست، گفت: وزیر باید پاسخگوی رفتار خود باشد. در این فیلم مشاهده شده که فرماندار “بدره” در حال گفتن مشکلات به حق مردم بود. حالا زبان یکی کند و دیگری تند است، ولی وزیر نباید پاسخ زشت و زننده ای بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار