کد خبر : 47712
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398- 35: 16

عضو مجلس خبرگان رهبری:

نمایندگان در وضع قوانین به‌جای نگاه‌های جناحی، مصالح نظام را در نظر بگیرند

نمایندگان در وضع قوانین به‌جای نگاه‌های جناحی، مصالح نظام را در نظر بگیرند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نمایندگان باید در وضع قوانین نگاه‌های جناحی نداشته و مصالح نظام را در نظر بگیرند، گفت: مردم به‌عنوان یک رکن اصلی در نظام و انقلاب هستند که این رکن باید حفظ شود.

به گزارش گیلانستان آیت‌الله رضا رمضانی امروز با اشاره به رخداد بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در دوم اسفندماه اظهار کرد: انتخابات یک حقّ و وظیفه اجتماعی و حقّی است که بر عهده تک‌تک ما می‌باشد و وقتی انتخاب کنیم می‌توانیم مطالبه گر باشیم.

وی با بیان اینکه ولی اگر انتخاب نکنیم دیگر حقّ مطالبه گری نخواهیم داشت، گفت: وظیفه‌داریم وارد میدان شویم و افراد موردنظر و دارای صلاحیت را وارد عرصه‌ای از خدمت کنیم که برای کشور و مردم خدمت صادقانه کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در صورت انتخاب می‌توانیم مطالبه درست هم داشته باشیم، افزود: حضور پرشور و گسترده مردم باعث تشکیل مجلسی قدرتمند خواهد شد و مجلس قدرتمند در تحقق امنیت کشور تأثیر بسزایی دارد.

رمضانی با تأکید بر اینکه هرچه حضور حداکثری مردم بیشتر باشد مقبولیت نظام نیز افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: افزایش مقبولیت نظام هم امنیت داخلی را افزایش می‌دهد و هم در عرصه بین‌الملل از تأثیر توطئه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن انقلاب و مردم به چیزی کمتر از براندازی و تجزیه ایران راضی نیست، تصریح کرد: ایران قوی و مستقل خار چشم آمریکایی‌هاست، آمریکایی‌ها مدت‌هاست به این نتیجه رسیده‌اند که باید به‌طور مستقیم بر کشورهای خاورمیانه نفوذ داشته باشند و وجود هر کشور قدرتمند و مستقلی در منطقه مانع تحقق آرزوهای شوم آن‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ازنظر آمریکایی‌ها کشورهای خاورمیانه یا باید نوکر باشند و یا ضعیف، گفت: بنابراین هرکس ایران مستقل و یا قدرتمند را می‌خواهد باید در انتخابات شرکت کند و بارأیی درست مجلسی قوی و مطالبه گر را شکل دهد.

رمضانی با اشاره به شاخصه‌های یک مجلس انقلابی بیان کرد: برای اینکه مجلس جایگاه حقیقی خود را به دست آورد و در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب در رأس امور  باشد لازم است افراد متخصّص و متعهد انتخاب شوند، انقلابی بودن و شجاعت، پاکدستی و مردمی بودن از ویژگی‌های مهمی است که باید ملاک انتخاب نماینده‌ها باشد.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید شرایط داخلی کشور و مناسبات بین‌المللی را  خوب درک کنند، افزود: بحث‌های مختلف زیرساختی، توسعه‌ای و فرهنگی استان و شهر، نیازهای کشور را در بخش‌های مختلف و رسیدن ایران به ‌جایگاه حقیقی خود رد سطح بین‌الملل سه سطح حضور یک نماینده می‌تواند باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی محور مقاومت و ملجأ و مأوای مظلومان جهان است، تصریح کرد: افرادی باید وارد این عرصه شوند که توان لازم را برای حضور مجلس داشته باشند، گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان عقلانی و معنویت و عدالت است و امروز به نماینده‌هایی لازم داریم که در تراز گفتمان انقلاب اسلامی باشند.

رمضانی با بیان اینکه نمایندگان باید در وضع قوانین نگاه‌های جناحی نداشته و مصالح نظام را در نظر بگیرند، گفت: مردم به‌عنوان یک رکن اصلی در نظام و انقلاب هستند که این رکن باید حفظ شود و ما باید مردم را برای حضور تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق رأی قطعاً دشمنان را ناامید می‌کند، افزود: هرکس که خودش را به‌عنوان ایرانی دوست دارد باید پای صندوق حاضر شود تا هویت ایرانی و ملّی و هویت انقلابی خودش را حفظ کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور در پرشور و با بصیرت در انتخابات، سفارش امام و شهداء بوده است، تصریح کرد: ما باید برای رضایت قلب شهدای مطهّر مثل شهید سلیمانی که برای امنیت نظام جان داده‌اند در انتخابات حضور پیدا کنیم و به وظیفه انقلابی خودمان عمل کنیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار