کد خبر : 5449
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395- 35: 19

نمیدانم مطرح شدن کیوکوشین کاراته در گیلان با اسم پویا صالحی چه خطری برای بعضی ها دارد؟

نمیدانم مطرح شدن کیوکوشین کاراته در گیلان با اسم پویا صالحی چه خطری برای بعضی ها دارد؟

اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش استان هیچ حمایتی از بنده نه در زمان اعزام و نه پس از کسب مقام نائب قهرمانی جهان نکرد.

گزارش گیلانستان، پویا صالحی یکی از آینده داران ورزش گیلان است! چه بخواهند و چه نخواهند!

دارنده مدال نقره مسابقات کیوکوشین کاراته دانشجویان جهان در ژاپن، اما این روزها گویا دل پُری از برخی ناملایمات دارد. ناملایماتی که ممکن است بی ارتباط با برخی حسادت ها نباشد.

وی در گفتگو با خبرنگار خزر می گوید: کاراته در جهان با دو استایل و سبک متفاوت ارائه و اجرا می شود. این دو سبک شامل سبکهای کنترلی و سبک آزاد هستند که اتفاقا سبک آزاد از استقبال بیشتری در جامعه برخوردار است و کیوکوشین هم بخش اعظم سبک آزاد را تشکیل می دهد.

صالحی در خصوص بی اعتنایی اداره ورزش و جوانان به قهرمانی خود در جهان تصریح کرد: با اینکه تنها نماینده گیلان در این رقابتها بودم و این رقابتها در ژاپن که خود محل تولد رشته کاراته است برگزار میشد که این خود افتخار بزرگی است، متاسفانه پس از کسب مدال نقره جهان توسط بنده هیچگونه پیام تبریک و حتی تماس ساده تلفنی از سوی اداره مذکور به اینجانب نرسید و حتی پس از بازگشت بنده از زاپن نیز این اداره حتی زحمت برگزاری یک مراسم تقدیر کوچک را هم به خود نداد.

قهرمان ورزشی گیلان ادامه می دهد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش استان هیچ حمایتی از بنده نه در زمان اعزام و نه پس از کسب مقام دوم جهان نکرد و تمام تمرکز و بودجه و حمایت خود را روی سبک های کنترلی گذاشته است، با اینکه با کمی توجه و سرمایه گذاری، گیلان ظرفیت این را  دارد که به یکی از قطب های اصلی کاراته جهان بدل شود و شرکت کنندگان در این رشته ورزشی می توانند بیشترین مقام و مدال را برای کاراته استان و کشور بیاورند.

نائب قهرمان دانشجویان جهان در سبک کیوکوشین کاراته اضافه کرد: این مسابقات تحت نظارت kwf(فدراسیون جهانی کیوکوشین) و سازمان بین المللی المپیک، برگزار می شود که یکی از معتبرترین سازمان های ورزش رزمی در دنیا به شمار می رود و تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات به ۲۷۵۰ نفر رسید که این خود در تاریخ کاراته دنیا یک رکورد محسوب می شود.

صالحی در خصوص تعداد شرکت کنندگان ایرانی در این مسابقات بیان کرد: از ایران دو نماینده در بخش پیشکسوتان، ۴نماینده مرد و یک نماینده خانم در بخش دانشجویان داشتیم که هر دو پیشکسوت ما موفق به کسب مدال طلا شدند و در بخش دانشجویان نیز بنده و آن خانم موفق به کسب مدال نقره شدیم.

وی ادامه می دهد: نکته جالب پس از بازگشت بنده به ایران این بود که طبق رصدی که انجام دادیم متوجه شدیم که هم خبرگزاری ها و هم ادارات ورزش و جوانان سه استان تهران، فارس و خراسان رضوی، در سایتهای خود به ورزشکاران کاراته کا تبریک گفته و هم پس از بازگشت، برای قهرمانان خود مراسم تجلیل برگزار کرده است، در حالی که اداره ورزش و جوانان ما حتی از دادن یک پیام محبت آمیز به بنده هم خودداری می کند!

صالحی در پایان اشاره کرد: متاسفانه با اینکه گیلان یکی از قطبهای کاراته جهان بوده این بی مهری ها همیشه شامل حال ما بوده است و نمیدانم مطرح شدن کیوکوشین کاراته در گیلان با اسم پویا صالحی چه خطری برای بعضی ها دارد؟

در ادامه کلیپی از مبارزه ۱۰۰ نفره پویا صالحی را مشاهده می کنید. جالب آن که مسعود رهنما، مدیرکل فعلی ورزش و جوانان گیلان یکی از نظاره گران این مبارزه بی نظیر است!

دانلود و مشاهده کلیپ از اینجا

منبع: خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار