کد خبر : 655
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

نوبخت حق ندارد از قدرت دولتی برای یک کاندیدای خاص استفاده کند

نوبخت حق ندارد از قدرت دولتی برای یک کاندیدای خاص استفاده کند

آنچه که مهم است جایگاه سیاسی آقای نوبخت است یک دولتمرد حق ندارد که در شرایطی که فضا فضای انتخاباتی است و به سمت انتخابات می رود از قدرت دولتی استفاده کند برای یک کاندیدای خاص.

سردار سید علی آقازاده نماینده دوره هشتم مردم فهیم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل با اشاره به توافق هسته ای با کشورهای ۱+۵ و ادعاهای جدید آمریکائیها ، اظهار داشت: باید برای مذاکرات هسته ای محاسن و معایبی را پیش بینی کنیم. که این امر در مجلس و دولت به صورت مفصل  پیگیری می شود.

وی افزود: شرایط و مقطع هسته ای ما  یک مقطع بسیار حساسی از تاریخ است و متاسفانه علی رغم زحماتی که تیم هسته ای و دوستان دست اندر کار کشیده اند در مجموع بعضی از ضعف هایی که در مجموعه تعهدات و مذاکرات شکل گرفته است جمهوری اسلامی را وارد چالش هایی می کند.

 بخش مثبت مذاکرات اینکه حضرت آقا فرمودند که همگان متوجه بد عهدی ها و بدقولی های دشمنان می شوند و هم اینکه برای ملت ها مذاکرات آزمون خوبی بود.

بخش ضعف اش هم اینکه متاسفانه دوستان مذاکره کننده و دست اندرکاران اصلی ،  ورود خوبی نداشتند و هم در متن مذاکرات نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند.

آقازاده تاکید کرد: آقایان با ادبیات خاصی وارد مذاکره شدندکه آن انفعال و پشیمانی از گذشته بود و پیش دشمن فریاد زدند که خزانه کشور خالی است .

عضو کمیسیون امنیت ملی دوره هشتم مجلس تصریح کرد: در خیلی از بندهای توافق نامه به خصوص در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و قرارداد وین و لوزان حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه قرار گرفت .

در قطعنامه جمهوری اسلامی به عنوان یک استثنا مطرح شده است بندهایی به تصویب رسانده اند که با هیچ کشور دیگر جهان سابقه نداشته است.این قطعنامه باعث سو ء استفاده دشمن می شود.

IMG_۲۰۱۵۰۸۱۶_۱۴۱۷۵۵

سردار آقازاده در ارتباط با مقاومت دولت و ملت سوریه دربرابر زیاده خواهی ها، گفت: مسئله سوریه بحث جغرافیا و یک کشور خاص نیست که تحت تاثیر تحولات به قول معروف بیداری اسلامی قرار گرفته باشد. سوریه یک کشور مقاوم است با یک ملت مقاوم و یکی از محور های مقاومت و در جبهه مقدم مبارزه با سلطه رژیم صهیونیستی است.

برای جهان اسلام بسیار نکته مهمی است کشوری و ملتی مقاوم مثل ملت سوریه علی رغم همه مشکلات در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد.

آقازاده افزود: نظام سلطه خیلی تلاش کرد که بتواند سوریه را با قدرت نظامی وادار به تسلیم بکند اما همه ما دیدیم که جنگ در سوریه از نظر نظامی واقعا به پیروزی نرسیده است به خصوص که در جبهه مقابل عوامل تروریستی داعش و مخالفین ملت سوریه، مخالفین محور مقاومت و جهان اسلام  قرار دارد .

عضو کمیسیون امنیت ملی دوره هشتم مجلس با اشاره به تلاش برخی کشور های منطقه در به زانو درآوردن اراده مردم سوریه ،خاطر نشان کرد: امروز عربستان و کشور های به نوعی متحد آمریکا در منطقه تلاش می کنند که یک منطقه حائل در داخل سوریه ایجاد کنند و بتوانند پشتیبانی موثر از جریان مخالف مقاومت سوریه به وجود بیاورند .

 IMG_۲۰۱۵۰۸۱۶_۱۴۲۲۱۸

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان در ارتباط با برخی مباحث اخیر استان بخصوص بیانات نوبخت درتالارگلستان رشت، گفت: 

مردم اتحاد سیاسی آقایان را در جریان هستند. خواسته های فکری آقای نوبخت را مردم گیلان می دانند و همینطور بقیه دوستان که در عرصه سیاسی فعال هستند. اما آنچه که مهم است بحث جایگاه سیاسی آقای نوبخت است که وابسته به دولت است . یک دولتمرد حق ندارد در شرایطی که فضا فضای انتخاباتی است و به سمت انتخابات می رود از قدرت دولتی و از هزینه های دولتی استفاده کند برای یک کاندیدای خاص و قطعا ادبیات، رفتار و بحث هایی که انجام شده دقیقا ماهیت تبلیغاتی و انتخاباتی داشته است .

البته تفکر خاص این آقایان را میشناسیم و قطعا با آنچه که مصالح انتخابات ، مصالح انقلاب و حاکمیت است مغایرت دارد. ما نباید از اعتبار دولت برای یک کاندیدای خاص استفاده کنیم و یک دولتمرد چنین حقی را ندارد و باید از آن جلوگیری کرد.

سردار آقازاده با اشاره به مغول خواندن اقدامات دولت گذشته توسط یکی از نمایندگان استان، خاطرنشان کرد:

بیان برخی از ادبیات یک مقداری جسارت نیاز دارد و یک مقداری غفلت .غفلت و جسارت از این بابت که ما بیایم  دولت های انقلاب را تشبیه بکنیم به یک دولت جنایتکار در تاریخ و مردم هم آن دولت و عملکردش را با جنایت بشناسند. مردم دولتی را بوجود بیاورند که دولت ماهیت مغول و عملکرد مغولی داشته باشد. این تشبیه را بسیار حرف نا درستی می دانیم.

امیدواریم که دوستان از روی غفلت و اشتباه این حرف را زده باشند اما اگر از لحاظ اطمینان باشد یا به قول معروف قبول مسئولیت بعدی باشد ما احساس می کنیم که کاملا از روی کینه ورزی است یا اینکه از یک منبعی مثل بقیه بحث هایی که علیه نظام مطرح میشود در مورد دولت گذشته هم این چنین ادبیاتی داشته باشند.

آقازاده تصریح کرد: البته ما منکر هم نیستیم که دولت گذشته از ضعف های بسیاری برخوردار بوده است و مورد تایید ما هم نیست آن ضعف ها، چنانچه در دولت اصلاحات یا دوره آقای هاشمی ما وزرایی داریم که فرار کردند و رفتند به خارج و پناهندگی گرفتند و علیه نظام اقدام کردند.

بنابر این اصل بیان چنین مساله ای بیان کاملا ناجوری و زشتی است ار هرکس که بخواهد سر بزند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به انتشار نامه یکی از نمایندگان رشت علیه یکی از نیروهای ولایت مدار در ماه مبارک رمضان یادآورشد: اینکه دوستان متدین و انقلابی از باب تذکر  به کسی تذکر بدهند نباید کسی بدش بیاید. اگر حرف بدی زده شود باید تذکر داده شود ما احساس می کنیم در این نامه آن انصافی که باید رعایت شود رعایت نشده  و بی انصافی شده است . اقایان حساب بکنند وقتی که خودشان در دولت هستند و هزار تا واسطه برای ماندن در دولت استفاده می کنند نباید خودشان را در جبهه مغول قرار بدهند و مثل مغول باشند.

 مردم بیشتر از همه متوجه می شوند که چه کسانی به خاطر منافع خودشان تا کجا ها رفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار