کد خبر : 32782
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

نوین، با سهمیه گیلان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور چه کرد؟!

نوین، با سهمیه گیلان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور چه کرد؟!

تیم فوتسال بانوان «نامی نو اصفهان» به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد، حتماً می‌پرسید چه ربطی به گیلان دارد، حق دارید.

به گزارش گیلانستان، گیلان دو سهمیه فوتسال بانوان در اختیار دارد که یکی از آنها طی این سال‌ها، بارها با نام های مختلف در لیگ های مختلف حضور داشت، یک فصل پگاه گیلان بود، فصل بعد داماش گیلان، حتی هیات فوتبال هم در مقطعی با این سهمیه تیمداری کرد؛ تعاونی احرار و شهرداری رشت، متولیان بعدی این تیم بودند، تا اینکه نوبت به سپیدرود رسید، البته سپید رود آقای نوین.

آقای نوین این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان را پرقدرت و با خرید بازیکنان طراز اول و مربیان ملی آغاز کرد، اما هنوز فصل آغاز نشده سپیدرود رشت تبدیل به سپیدرود تهران شد؛ به هفته سوم نکشید، مشکلات مالی آغاز شد و تیم رها شد، تا اینکه در هفته ششم (مصادف با اوایل مهرماه سال جاری) تیم به شرکت نامی نو اصفهان واگذار گردید خوشبختانه آنها توانستند با نتایج درخشان از مرحله گروهی صعود کند و این وسط روسیاهی برای زغال ماند که نتوانست یک سهمیه فوتسال آن هم برای بانوان را در گیلان نگه دارد.

اگرچه پیشتر نیز بارها اعلام شد؛ شهر رشت هر چقدر هم پتانسیل داشته باشد، داشتن دو تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان، عقلانی نیست، اما گوش شنوایی نبود. حتی در یک دوره شهرداری رشت مجبور به حمایت از هر دو تیم شده و هر دو سهمیه همزمان با نام های شهرداری رشت و می رشت در لیگ برتر حضور داشتند.

در حالی که از کل کشور ۱۱ تیم در این رقابت‌ها حاضر بودند، از رشت دو تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشت.

در هر صورت سهمیه فوتسال بانوان گیلان در یک سکوت خبری به اصفهان رفت؛ به همین راحتی!/ خط اول ورزشی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار