کد خبر : 54098
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399- 57: 17

نگرانی فرماندار رشت از تردد بی رویه مردم در مکان های عمومی

نگرانی فرماندار رشت از تردد بی رویه مردم در مکان های عمومی

فتح اللهی با تاکید بر اینکه از حضور در اجتماعات و مکان های پر جمعیت بپرهیزید، گفت: نگرانی امروز تردد بی رویه مردم در مکان های عمومی شهر است.

به گزارش گیلانستان، 《علی فتح اللهی》امروز(سه شنبه،۲۴ تیر ) در ستاد مدیریت کرونا شهرستان رشت در فرمانداری این شهر اظهار کرد: سلامت جامعه در اولویت برنامه ها قرار دارد.

 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رسیدن به توسعه پایدار بدون سلامت امکان پذیر نیست گفت: حل همه مشکلات با وحدت و هم دلی مهیا می شود.

 

فتح اللهی اذعان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک دو موضوع مهم در مقابله با کرونا ویروس است.

 

وی با تاکید بر اینکه از حضور در اجتماعات و مکان های پر جمعیت بپرهیزید، ادامه داد: نگرانی امروز تردد بی رویه مردم در مکان های پر جمعیت است.

 

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: همه ما در برابر ایجاد امنیت و سلامت جامعه مسئول هستیم.

 

فتح اللهی افزود: اگر مکان ها و فضاهای تولیدی و کسب و کارها تعطیل شود برخی از افراد با مشکل جدی اقتصادی روبه رو می شوند که خسارات آن جبران ناپذیر است.

 

وی خواستار رعایت توصیه های بهداشتی توسط همه مردم شد و تصریح کرد: با فرا رسیدن ماه محرم و صفر و راه اندازی دسته های عزاداری، کنترل بیماری مشکل تر می شود لذا همه بایستی در این راستا آموزش های لازم را فرا گیرند و به توصیه های وزارت بهداشت گوش فرادهند.

 

فرماندار رشت به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی رعایت توصیه های بهداشتی اشاره و اضافه کرد: خبرنگاران در این بخش بیش از پیش ورود کرده و عموم مردم را به رعایت بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا ویروس آگاه کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد پویا با رعایت توصیه های بهداشتی و داشتن سلامت جامعه مهیا می شود افزود: بیماری کروناویروس تمام جهان را فرا گرفته و فقط مشکل ایران نیست، اما ایران اسلامی با وحدت و هم دلی در مقابله با این بیماری منحوس از کشورهای توسعه یافته پیشی گرفته است.

 

فرماندار رشت به تاکسی ها اشاره و اظهار داشت: توجه رانندگان تاکسی به هنگام فعالیت و محدود کردن مسافرین یکی از مقوله هایی است که بایستی بدان توجه شود.

 

وی با تاکید براینکه دغدغه های اقتصادی در بحران کرونا ویروس افزایش یافته تصریح کرد: رفع این مشکلات با درک همگان از این وضعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی مهیا می شود.

فتح اللهی تاکید کرد: بی توجهی به این امر مهم مشکلات جبران ناپذیری را برای جامعه ایجاد می کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار