کد خبر : 46963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398- 25: 17

آیت الله فلاحتی در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در گیلان:

نیروهای مسلح برای حیات طیبه انسانی و اسلامی تلاش می کنند/ هر قدر انقلاب اسلامی پیش می رود ساختار معنویت در جامعه بیشتر می شود/ آینده را تحویل نیروهای جوان، مقتدر و انقلابی دهیم

نیروهای مسلح برای حیات طیبه انسانی و اسلامی تلاش می کنند/ هر قدر انقلاب اسلامی پیش می رود ساختار معنویت در جامعه بیشتر می شود/ آینده را تحویل نیروهای جوان، مقتدر و انقلابی دهیم

نماینده ولی فقیه در گیلان بزرگ ترین رسالت انقلاب اسلامی را تربیت انسان های صالح عنوان کرد و گفت: هر قدر انقلاب اسلامی پیش می رود ساختار معنویت در جامعه روزبه روز بیشتر ترویج پیدا می کند.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش تجدید میثاق نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک فرخنده و خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی به سربازان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: به ارواح پر فتوح شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می فرستیم.

وی در ادامه بزرگ ترین رسالت انقلاب اسلامی را تربیت انسان های صالح عنوان کرد و افزود: تمدن سازی اسلامی به معنای انسان سازی و تربیت انسان هایی است که هر کدام بتوانند نقش تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رعب دشمن از جمهوری اسلامی به دلیل داشتن موشک نیست، تصریح کرد: آنچه برای غرب مهم است وجود ایران مقتدر با داشتن ظرفیت منابع انسانی است.

آیت الله فلاحتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خروجی و تربیت شده مکتب امام(ره) و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب هستند.

وی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مرزهای جغرافیایی و منطقه اشاره کرد و گفت: رژیم گذشته ذلیل و سرسپرده نیروهای اجنبی بود و امروز نیروهای مسلح ما را نمی توان با دیگر نیروهای مسلح دنیا مقایسه کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر قدر ایام انقلاب اسلامی پیش می رود ساختار معنویت در جامعه روزبه روز بیشتر ترویج پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در عرصه میدانی شاهد فزونی معنویت در بخش های مختلف جامعه به ویژه در نیروهای مسلح هستیم.

آیت الله فلاحتی به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: اگر یک تیپ از نظامیان ما علیه رژیم صهیونیستی عملیات کنند در ظرف یک هفته این رژیم نابود می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح دنیا برای زیستن در این جهان می جنگند و به فکر آخرت نیستند، اظهار کرد: امروز مبارزان یمنی توانستند معادله نظامی کشورهای غربی را به هم بریزند.

امام جمعه رشت آنچه مطلوب نظام اسلامی و مقصد انقلاب و مقام معظم رهبری است، را برگرفته از اراده ها دانست و افزود: قوای مسلح ما باید اراده بر تربیت نیروهای قدرتمند و میدانی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اراده بر تقویت و تربیت نیروهای کارآمد و میدانی برای دفاع از تمدن اسلامی نخستین ویژگی بر گرفته از قدرت اراده در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: نیروهای مسلح ما برای زیستن و حیات طیبه انسانی و اسلامی تلاش می کنند.

وی، دومین ویژگی اراده در نیروهای مسلح را تربیت فرماندهانی برای آینده دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم آینده را تحویل نیروهای جوان، مقتدر و انقلابی دهیم باید دارای ویژگی اعتقاد به ولایت فقیه، تمدن اسلامی و شهادت باشند و مدیران و فرماندهانی با این ویژگی ها تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اراده بر تربیت و توجه به خانواده نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: اراده بر تقویت بدنه نظامی و آنچه مربوط به بخش های نظامی آینده می شود پنجمین ویژگی تعیین کننده نقش اراده در نیروهای مسلح است.

آیت الله فلاحتی به توانمندی نظام اسلامی در هدف قراردادن پایگاه های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: از این به بعد آمریکا در دنیا امنیت نخواهد داشت و خدا را شاکریم در سایه جمهوری اسلامی و به برکت خون شهیدان این اقتدار نصیب ملت ایران شده است.

اجرای ۱۹۴ عنوان برنامه نیروهای مسلح گیلان در دهه فجر

عباس بایرامی مسئول کمیته نیروهای مسلح دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور از ارسال ۱۹۴ عنوان برنامه نیروهای مسلح مستقر در استان همزمان با دهه فجر به دبیرخانه این کمیته خبر داد و گفت: محور اصلی برنامه ها اجتماعی کردن و خدمت رسانی به محرومان است.

حضور شصت و هفتمین ناوگروه نیروی دریایی ایران در آب های بین المللی

امیر دریادار دوم عبدالوهاب طاهری فرمانده ناوگان شمال نیز در دیدار مذکور با اشاره به اهمیت دریا در مبادلات بازرگانی و صادرات نفت کشور اظهار کرد: شصت و هفتمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای حراست و حفاظت از منافع کشور در آب های بین المللی حضور دارد.

راه نجات کشور اطاعت از ولایت است

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور ولایت را محور وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: راه نجات کشور اطاعت از ولایت است.

لازمه فعالیت در نیروهای انتظامی مجاهدت است

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به تقدیم ۱۳ هزار شهید این نیرو برای حراست از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: لازمه فعالیت در نیروی انتظامی مجاهدت است و شاهد رشد و بالندگی در این نیرو هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار