کد خبر : 34850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی:

نیروی دریایی ارتش در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت می‌کند

نیروی دریایی ارتش در مسیر تحقق گام دوم انقلاب حرکت می‌کند

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)‌ نداجا رشت گفت: نیروی دریایی ارتش در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف گام دوم انقلاب حرکت می‌کند.

به گزارش گیلانستان ناخدایکم آریا شفقت رودسری پیش از ظهر امروز در مراسم دانش‌آموختگی و دریافت درجه دانش‌آموزان فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجا اظهار داشت: توسعه آموزش‌های دریایی از اهداف مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)‌ نداجا رشت است.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)‌ نداجا رشت نیروی دریایی را کانون علم و جهاد خواند و عنوان کرد: امروز جمعی از دانش‌آموختگان این مرکز در چهار گروه عرشه،‌ آماد، تفنگدار دریایی و فنی در 18 رسته برای دریافت نشان دانش‌آموختگی معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه امروز جوانان و دانش‌آموختگان نیروی دریایی به رسالت و تکلیف خود واقف هستند تصریح کرد: خودسازی علمی و فرهنگی همراه با روحیه جهاد و شهادت طلبی برای دفاع از عزت و کیان جمهوری اسلامی در رأس برنامه‌های نیروی دریایی قرار دارد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)‌ نداجا رشت پیشرفت‌های به‌دست آمده این مرکز را بسیار چشمگیر اعلام کرد و بیان داشت: مربیان و فرماندهان دلسوز نیروی دریایی نقش بسیار مهمی در آموزش‌های ارائه شده به دانش‌آموختگان بر عهده دارند.

ناخدا شفقت رودسری با اشاره به اینکه آمادگی نیروی دریایی برای تحقق اهداف عالیه نظام و توانمندی آن برای انجام عملیات‌ها شگفتی همه را برانگیخته است افزود:‌ این موفقیت‌های بزرگ نویدبخش این است که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی می‌توان در مسیر ارتقاء کیفیت آموزشی گام برداشت.

وی توجه ویژه به حوزه‌های تربیتی و ایجاد زمینه جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین تمهیدات مرکز آموزش تخصص‌های نیروی دریایی باقر‌العلوم(ع) رشت دانست و گفت: ارتقاء سطح مهارت‌ها و انگیزه‌های معنوی به عنوان یک برنامه بسیار مهم در دستور کار این مرکز قرار دارد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)‌ نداجا رشت تربیت نیروی انسانی شجاع،‌ منضبط و سلحشور منطبق با نیازهای نداجا را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: بازنگری در متون آموزشی و تربیت نیروی آموزشی مبتنی بر عمل از مهم‌ترین اقدامات مهم این مرکز است.

وی استفاده از توانمندی اساتید و مربیان با تجربه جهت انتقال معارف دوران دفاع مقدس به دانش‌آموختگان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ استفاده از دانش کارکنان شاغل و بازنشسته،‌نوسازی تجهیزات و اخذ مجوز انتشاراتی برای انتشار متون آموزشی از دیگر اقدامات این مرکز محسوب می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)‌ نداجا رشت حرکت در طریق پاسداری از ارزش‌های نظام را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت‌: تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه آموزش‌های دریایی از جمله اهداف بسیار مهم و راهبردی این مرکز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار