کد خبر : 83806
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401- 21: 13

فرمانده ناوگان شمال:

نیروی دریایی پشتیبان نظام و مدافع حقوق ملت ایران است

نیروی دریایی پشتیبان نظام و مدافع حقوق ملت ایران است

فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، دریادار دوم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال هفتم آذر را سالروز حماسه غرور آفرین عملیات مروارید برشمرد و اظهار کرد: پس از هفتم آذر سال ۵۹ که نیروی دریایی عراق با هدف ایجاد اخلال در شریان اقتصادی کشور حمله به نفت کش‌ها و کشتی‌های تجاری را در دستور کار خود قرار داده بود مأموریت جدیدی در نیروی دریایی ارتش برای حفاظت از کشتی‌های تجاری و نفت کش‌ها در دستور کار قرار گرفت به نوعی که حتی یک روز هم صادرات و واردات کشور مختل نشد.

 

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش با تقدیم شهدای بسیار دشمن را در تحقق اهداف شوم خود ناکام گذاشته است، افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیروی دریایی به کمک صنعت دفاعی با ساخت ادوات و تجهیزات مورد نیاز و شناورهایی سنگین و سبک به خودباوری رسید.

 

دریادار دوم سعادت تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با ساخت ناوشکن‌های نیروی دریایی و تجهیزات زیر سطحی نظامی در ناوگان شمال و جنوب با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، انجام مأموریت صیانت از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه آب‌های داخلی و بین المللی دریا را برعهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه انجام موفقیت آمیز مأموریت‌ها مرهون اهتمام و تلاش تمامی کارکنان نیروی دریایی است، گفت: نیروی دریای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار