کد خبر : 41230
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

هشدار دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) ‌به تلاش دشمن برای تر‌ویج اباحه‌‌گری و ولنگاری در ایران

هشدار دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) ‌به تلاش دشمن برای تر‌ویج اباحه‌‌گری و ولنگاری در ایران

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: دشمنان با ترویج ولنگاری، بدحجابی و اباهی‌گری در جامعه ما به دنبال ضربه زدن به فرهنگ اسلامی ما هستند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی گیلانی شامگاه جمعه در مسجد شهید حبیب‌زاده اظهار داشت: بنده به خاطر دارم که در دهه محرم و زمانی که شهید حبیب‌زاده وارد مسجد می‌شد همه به ایشان احترام خاصی می‌گذاشتند و همواره مورد احترام مردم بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کردار و وقار خاص شهید حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: شهید حبیب‌زاده یکی از شهدای محراب است و ایشان در راه انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلاب به شهادت رسید و امروز هم  هزینه‌های بزرگی برای حفظ انقلاب می‌دهیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به دیگر شهدای محراب همچون شهید مدنی اشاره کرد و ابراز داشت: در سال‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مدنی به شهادت رسیدند.

رمضانی با اشاره به نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ترور شخصیت‌های بزرگ به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به همین منظور امکانات نظامی مختلفی را به صدام دادند و امروز هم دشمن با اقدامات و نقشه‌های مختلف، هدف براندازی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامی داشتن یاد شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نیز برای حفظ آرمان‌های انقلاب حرکت کردند و به شهادت رسیدند، این شهدا هم گلچین‌های خداوند بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌گفتند که ما اجازه نمی‌دهیم که ملت ایران، چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند گفت: برخلاف خواسته‌های دشمن، ملت ایران چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند و برای چهل سال دوم، برنامه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب دارند.

رمضانی با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت راهکارهایی برای چهل سال بعدی انقلاب است افزود: امام راحل ذخیره الهی بودند تا جایی که توانستند یاد خدا را در جامعه‌ احیاء کنند و امروز خداوند متعال یاد امام راحل را در جامعه احیاء و زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با امام راحل خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که راه ما، راه امام راحل است و امام راحل یک حقیقت فراموش‌نشدنی هستند و هیچ جای دنیا، انقلاب ما را بدون نام امام راحل نشناختند و نمی‌شناسند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی امروز هم مثل گذشته با صلابت در حال اجرا شدن است افزود: در طول تاریخ، بسیاری از انقلاب‌ها از مسیر اصلی خود منحرف شدند اما انقلاب اسلامی ما هرگز از مسیر خود خارج نشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مورد توجه قرار دادن مبانی حفظ، توسعه و ارتقاء در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: اسلام در کنار تأکید به محبت، بحث مقاومت در برابر زر، زور و تزویر را هم بیان می‌کند.

رمضانی با بیان اینکه ما باید کربلا و اربعین را مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بدانیم گفت: ما باید اهل‌بیت(ع) را به صورت جامع برای دیگران معرفی کنیم و امام حسین(ع)، امام مسلمانان، شیعیان و تمام بشریت هستند و امروز به نام امام حسین(ع)، مجالس عظیم عزاداری در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه 30 درصد از مسلمانانی که در شهر لندن زندگی می‌کنند، شیعه هستند خاطرنشان کرد: مجالس عزاداری امام حسین(ع) در کشورهای آلمان، انگلیس و حتی آمریکا نیز برگزار می‌شود.

رمضانی افزود: امروز رهبر انقلاب یک مصلح فکری برای جوانان اروپایی و آمریکایی هستند و رهبر انقلاب به این جوانان نامه می‌نویسند تا به آنها بفماند که اسلام آن چیزی که داعش و برخی کشورهای اسلامی در حال ارائه دادن هستند نیست بلکه باید اصول اصلی اسلام را در مراجعه به قرآن پیدا کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در همه عرصه‌ها گفت: مردم حرف فرد روحانی را سنددار می‌دانند و عالم دینی نقش یک کارشناس در تربیت و ترویج مفاهیم دینی دارد لذا فرد روحانی می‌تواند نقش یک مربی را داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم بازنگری در نهاد روحانیت خاطرنشان کرد: فرد روحانی امروز هم دارای نقش‌های مؤثری است از این رو علمای دین می‌توانند باورهای مردم را تقویت کنند البته در وهله نخست باید خودشان خودسازی کنند.

رمضانی ضرورت عادل بودن امام جماعت و ائمه جمعه را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: امام جماعت و ائمه جمعه  باید عادل باشند و افرادی هم باید بتوانند به فرد روحانی تذکر دهند لذا روحانیون هم نیاز به پند و مؤعظه دارند و باید مراقب زبان، چشم و رفتار خود باشند.

وی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی دانست و گفت: سبک زندگی دینی نرم‌افزار تمدن بزرگ اسلامی است و امروز متاسفانه در بسیاری از کشورهای مسلمان مانند اندونزی، ترکیه و مالزی، سبک زندگی اسلامی ترویج داده نمی‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع‌) با بیان اینکه ما باید به اصول سبک زندگی اسلامی توجه خاصی داشته باشیم افزود: هم‌اکنون قوه قضائیه در حال مقابله با فسادهای مختلف است و امیدواریم این حرکت را قاطعانه ادامه دهد زیرا مبارزه با هر فساد در حقیقت مورد انتظار همه ما است.

وی با اشاره به حمله دشمنان به حجاب زن ایرانی گفت: دشمنان گفتند که اگر بخواهیم زمینه براندازی نظام ایران را فراهم کنیم باید روی حجاب بانوان آنها کار کنیم و یک نوع اباحه‌‌گری و ولنگاری را ترویج دهیم همچنین یک محقق غربی می‌گفت که هر چادری که زن ایرانی می‌گذارد به منزله یک پرچم جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار