کد خبر : 28334
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

هفته دولت در گیلان با افتتاح ۴ پروژه صنعتی و عمرانی آغاز شد

هفته دولت در گیلان با افتتاح ۴ پروژه صنعتی و عمرانی آغاز شد

همزمان با فرا رسیدن نخستین روز کاری هفته دولت، ۴ پروژه صنعتی و عمرانی با حضور استاندار گیلان در رشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گیلانستان، همزمان با فرا رسیدن نخستین روز کاری هفته دولت، صبح امروز 4 پروژه صنعتی و عمرانی با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان در رشت به بهره‌برداری رسید.

واحد تولیدی پوشاک بانوان نخستین پروژه افتتاح شده توسط استاندار گیلان بود؛ این واحد تولیدی با هزینه 4 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 3 هزار و 200 متر بنا شده و برای 120 نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

کارخانه تولید آسفالت یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان رشت بود؛ این کارخانه با ظرفیت تولید 120 تن در سال با هزینه‌ای به مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان توسط بخش خصوصی ایجاد شده و برای 47 نفر به‌طور مستقیم و 150 نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

راه‌اندازی واحد تولیدی صنایع پلاستیکی گام بعدی دولت برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت در گیلان بود؛ این واحد تولیدی با هزینه 15 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای 40 نفر اشتغال مستقیم و برای 500 نفر اشتغال غیزمستقیم ایجاد کرده است.

در ادامه نخستین روز کاری هفته دولت، استاندار گیلان یک واحد تولید صنایع برق را نیز افتتاح کرد؛ این کارخانه طرفیت تولید سالانه 25 میلیون عدد انواع لامپ را داشته و با هزینه یک میلیارد و 160 میلیون تومانی توسط بخش خصوصی برای 100 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش تسنیم، صاحبان صنایع مذکور در حاشیه مراسم افتتاح پیرامون مشکلاتی نظیر کمبود قیر برای تولید آسفالت و کمبود پارچه برای تولید پوشاک با استاندار گیلان گفت‌و‌گو کردند.

تمامی پروژه‌های افتتاح شده با توان مالی بخش خصوصی احداث و راه‌‌اندازی شده است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار