کد خبر : 60889
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399- 11: 11

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» برگزار می شود

همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» به مناسبت دهه بصیرت در رشت برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و امامت است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت این روز پاسداشت ارزش‌های الهی و انقلابی است، گفت: ملت ایران در نهم دی ماه با بصیرت، تبعیت خود از امامت و ولایت را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در نهم دی ماه دشمنان خارجی به وسیله خواص آلوده با استفاده از رسانه‌های معاند فتنه بزرگی علیه نظام و انقلاب به راه انداختند، افزود: این فتنه با بصیرت ملت ایران خنثی شد.

وی با بیان اینکه انقلاب به دنبال تمدن سازی نوین اسلامی است و به همین واسطه هر زمانی شاهد فتنه‌های مختلف است، اضافه کرد: مردم ایران همانند همیشه که در صحنه‌های حساس حضور دارند این بار نیز با ولایت مداری و آگاهی سبب خنثی شدن فتنه دشمنان شدند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و دهه بصیرت و همچنین نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی»، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برای این ایام ویژه برنامه‌هایی پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا صبح فردا (یکشنبه) همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» ویژه مبلغین دینی با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی به راه اندازی کاروان خودرویی «تجدید میثاق با ولایت» اشاره و بیان کرد: این کاروان ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۹ دی از گلزار شهدا تا میدان شهدای ذهاب حرکت خواهد کرد.

مهدوی با اشاره به راه اندازی پویش «من و سردار دل‌ها» با هدف انعکاس دل‌نوشته‌ها و آثار مردمی در فضای مجازی، ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به صفحه اینستاگرامی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی www.instagram.com/nehzat_eslami_gil مراجعه کنند.

مهدوی همچنین به اجرای پویش خیرات نان به یاد «حاج قاسم و شهدا» در سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: این پویش با حضور مردم گیلان برای مناطق محروم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار