کد خبر : 30977
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397- 44: 19

همصدایی برخی مسئولین با بیگانگان خارجی در قضیه نوازندگی در شب شهادت/ چرا در مقابل قاتلان مامور ناجا و جسارت به بانوان محجبه سکوت می‌کنید؟!

همصدایی برخی مسئولین با بیگانگان خارجی در قضیه نوازندگی در شب شهادت/ چرا در مقابل قاتلان مامور ناجا و جسارت به بانوان محجبه سکوت می‌کنید؟!

مردم بدون در نظر گرفتن حواشی به دنبال جوابگو بودن شما در خصوص مباحث فرهنگی، اقتصادی، بیکاری، معیشت و معضلات پیش رو هستند.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ سیدصادق آقازاده: در چند روز اخیر اتفاقی عجیب موجبات اتفاقات عجیب تری در عرصه سیاسی و فرهنگی استان گیلان و شهر رشت گردید، پخش یک کلیپ که در آن سه جوان در حال اجرای موسیقی در پیاده راه فرهنگی رشت بودند و در حین اجرا توسط شخصی که هویتش نامعلوم بوده مورد تعرض قرار میگیرند.

بماند با چه سرعتی انتشار این فیلم موجبات ابراز همدردی، انتقاد از وضع موجود، زیر سوال بردن دموکراسی در ایران، عدم آزادی جوانان، عدم احترام به مردم، عدم احترام به حقوق بشر، مخالف اسلام با موسیقی و غیره و غیره گردید اما در این میان آنچه مغفول ماند بررسی اصل موضوع بود، اگرچه در ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) اجرای این امر به طور خودجوش و تشویق و دست و پای کوبی عوام موجبات ناخرسندی آحاد مردم دوستدار اهل بیت را فراهم آورد اما در سیره همان اهل بیت علیه السلام آیا چیزی جز مهربانی و رافت و بزرگواری می توان یافت؟

آنچه مسلم است آنکه این جوانان و مردم این مرز و بوم با هر ظاهری همان عاشقان اهل بیت هستند که در ایام محرم و اربعین و… خالصانه و عارفانه شور حسینی و علوی را در جای جای این شهر و دیار زنده نگه میدارند، آیا جز این است که جذب حداکثری دغدغه مقام معظم رهبری است؟ آیا جز این است که بررسی سخنان چندین ساله معظم له نشان از جایگاه جوانان و احترام به سلایق آنان دارد؟ پس چه کسی منکر شادی و آزادی و احترام انسانی است؟

آنچه دردناک است آنکه چگونه حنجره مسئول داخلی و رسانه ی معاند خارجی بدون در نظر گرفتن هیچ چیز یکصدا شده و بر سر یک سفره ی سرتا پا شبهه همپیاله میگردند، چگونه ممکن است آنکه در زیر سوال بردن اسلام حقیقی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ارزش های انقلاب اسلامی طی سال های متمادی شهره عام و خاص است امروز آنچه بگوید که مدیر نظام اسلامی نیز آن را هم تایید و هم تقدیر میکند؟

چرا تنها در چند روز اخیر و نه چند دهه ی اخیر که مامور نیروی انتظامی در حین انجام وظیفه ذاتی خود که همانا دفاع از امنیت مردم است مظلومانه مورد اصابت چاقوی یک مست لایعقل قرار گرفت سخنی از حقوق بشر بر زبان نیاوردید؟ چرا وقتی یک روحانی در بازار این شهر مورد تعرض قرار گرفت دهان نگشودید؟ چرا وقتی جسارت به بانوی محجبه شد روزه سکوت گرفتید؟

شما شایسته ی آن نیستید که در خصوص حقوق مردم و اساسا “حق و حقیقت” سخن بگویید، چرا وقتی کارگران شرکت ها روز به روز بیکارتر می شوند و حقوق معوق آنان به چند ماه می رسد سخن از حقوق شهروندی نیست؟ چرا وقتی فساد اداری در گیلان در دوره مدیریت شما رتبه اول کشوری می شود ساکتید؟

به نظر میرسد شدیدا دوره سیاسی کاری های عوام فریبانه و بازیگری های دروغ پردازانه گذشته است و مردم بدون در نظر گرفتن حواشی به دنبال جوابگو بودن شما در خصوص مباحث فرهنگی، اقتصادی، بیکاری، معیشت و معضلات پیش رو هستند.

اگرچه پوست کلفتی برخی به اصطلاح مسئولین زبانزد عام خاص این روزهای مملکت ماست اما به ضرس قاطع وضع متزلزل اینان نه تنها ماندگاری ندارد بلکه در آینده نزدیک عاقبت اسفناکی در انتظار آنان خواهد بود. با این همه دشمنان اسلام و انقلاب بدانند امت شهید پرور و ولایت مدار گیلان و علی الخصوص شهر رشت هرگز اجازه نخواهند داد تا عده ای نان به نرخ روز خور کوچکترین خدشه ای به سازوکار انقلاب اسلامی وارد نمایند و در این راه همچون سابقه ی درخشان گذشته ثابت قدم خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار