کد خبر : 17927
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396- 19: 17

همه باید به دولت با هر گرایشی در سایه ولایت کمک کنیم تا به‌نظام آسیب نرسد

همه باید به دولت با هر گرایشی در سایه ولایت کمک کنیم تا به‌نظام آسیب نرسد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: فتنه‌ها خط قرمز و وحدت عنصر حیات‌بخش نظام است همه باید به دولت با هر گرایشی در سایه ولایت کمک کنیم تا به‌نظام ما آسیب نرسد.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به ارزش‌های اسلام، اظهار کرد: امروز انقلاب ما در شرایط خاصی بوده و گام‌های بسیار بزرگی به برکت ایستادگی و مقاومت ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری برداشته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خاورمیانه قلب جهان است، گفت: همه سیاسیون و نظامیان معتقدند که اگر بخواهند در دنیا حاکم باشند باید خاورمیانه در دستشان باشد و امروز همه دشمنان انقلاب دست‌به‌دست هم دادند تا اجازه ندهند خاورمیانه در دست نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: نیروهای خستگی‌ناپذیر ما برای دفاع از اسلام کارهایی در منطقه خاورمیانه انجام می‌دهند که بیشتر شبیه معجزه است و ایستادگی یک نفر همانند شهید حججی که در مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری تربیت‌شده صحنه خاورمیانه را بر هم زده و چنان روح مقاومت را به دنیا نشان می‌دهد که دشمنان ما هم لب به تحسین می‌گشایند.

وی بابیان اینکه امام خامنه‌ای، سپاه را نهادی انقلابی خواند، تصریح کرد: هرکسی خودش را به انقلاب‌تر نزدیک بداند باید اقدام انقلابی داشته و از شاخصه‌های انقلابی برخوردار باشد.

عبدالله پور پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب را از شاخصه‌های انقلابی بودن برشمرد و بیان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگ جهان، اسلام را ترویج می‌کنند و ملت ایران به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) هستند و کسی نمی‌تواند آن را ترک کند و شعار بدهد و بگوید ما انقلابی هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نظام ما از فقر و ظلم بیزار است، تصریح کرد: ظلم‌ستیزی از دیگر مبانی انقلاب بوده و ما هرکجا مظلوم و مستضعفی باشد دفاع می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم.

عبدالله پور با اشاره به اینکه برای هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب همت بلند ضروری است، افزود: بعضی‌ها که کم آوردند و معتقدند باید در مقابل ظلم آمریکا و اسرائیل کوتاه بیانیم درراه آرمان‌های امام (ره) و انقلاب نیستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ایرانی در مرز اسرائیل پایگاه دارند، گفت: ما منتظر فرمان امام خامنه‌ای هستیم تا یک‌هفته‌ای اسرائیل را به‌عنوان غده سرطانی جهان اسلام نابود کنیم.

عبدالله پور با اشاره به اینکه نسل انقلاب داستان عاشورا را تجربه کرده و اجازه نمی‌دهند که داستان علی (ع) تکرار شود، اظهار داشت: هر که در این مسیر همت بلند داشته باشد انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه در مبارزه و فرهنگ مبتذل غرب که زندگی بشریت را به خطر انداخته پیروز می‌شویم، افزود: درنبرد با جنگ نرم، ما حمله را آغاز کردیم و دشمن در حال دفاع است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان پایبندی به استقلال کشور را مورد تأکید قرارداد و گفت: متأسفانه بعضی‌ها فکر می‌کنند باید در مقابل دشمن کوتاه آمد و اگر از ولایت فاصله بگیریم همه‌چیز از بین می‌رود.

وی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: هیچ‌گاه آمریکا و اروپا نمی‌آیند تا مشکلات ما را حل کنند و رسیدن به استقلال اقتصادی با تکیه به مردم دست‌یافتنی است.

عبدالله پور تقوای سیاسی و دینی را از دیگر شاخصه‌های انقلابی گری خواند و افزود: فتنه‌ها خط قرمز و وحدت عنصر حیات‌بخش نظام است همه باید به دولت با هر گرایشی در سایه ولایت کمک کنیم تا به‌نظام ما آسیب نرسد.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودسر معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور قدردانی شد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار