کد خبر : 466
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 تیر 1394- 00: 11

همه مدیران بدانند که خواسته جعفرزاده همان خواسته من است/ رئیس جمهور و تمام وزرا به این نماینده رشید افتخار می کنند!

همه مدیران بدانند که خواسته جعفرزاده همان خواسته من است/ رئیس جمهور و تمام وزرا به این نماینده رشید افتخار می کنند!

نوبخت گفت: نه تنها بنده بلکه آقای رییس جمهور مهندس جعفرزاده را دوست دارند و تمام اعضای هیات وزیران به این نماینده ی رشید، ایستاده و مقاوم افتخار می کنند.

به گزارش در گیلان به نقل از دیار میرزا، ضیافت افطاری «همدلی حماسه سازان ولایتمدار» به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور حدود ۱۲ هزار نفر از مردم شهرستان رشت در فضایی گرم و صمیمی و در تالار گلستان برگزار شد.

نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که برای دقایقی در جمع هزاداران نفر از مردم رشت حضور پیدا کرده بود در سخنان کوتاهی اظهار کرد: مهندس جعفرزاده به دنبال واژه ای برای توصیف بنده بودند اما من باید بگویم که به دنبال جمله ای هستم تا بتواند ایشان را توصیف کند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری جلسه هیات دولت و همچنین ارائه گزارش دکتر ظریف و دکتر صالحی در جمع وزیران بودیم اضافه کرد:به جهت تالم روحی بوجود امده برای یکی از عزیزان در سفری غیر رسمی به رشت سفر کردم و قرار بود سریعا به تهران برگردم که مهندس جعفرزاده مژده برگزاری یک جشن بزرگ مردمی را دادند و به رغم عدم آمادگی روحی توفیق دست داد تا زیارت شما نصیب من شود.

نوبخت در ادامه افزود: نه تنها بنده بلکه آقای رییس جمهور مهندس جعفرزاده را دوست دارند و تمام اعضای هیات وزیران به این نماینده ی رشید ,ایستاده و مقاوم افتخار می کنند.

نوبخت با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران و راهکارهای دولت برای مقابله با اثرپذیری تحریم ها در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود:در شرایط تحریمی دولت سعی کرد با ارائه طرح ها و لایحه های مختلف اقتصاد کشور را سر و سامان دهد تا دست تیم مذاکره کننده برای مذاکره با قدرت های جهانی پر باشد و در این بین دولت به حمایت نمایندگان نیاز داشت و در این بین طرحی وجود نداشت که مهندس جعفرزاده در راستای احقاق حق مردم از آن دفاع نکنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه انتظار نداشتیم در شرایطی که دولت پنچه در پنجه قدرتهای جهانی انداخته برخی نمایندگان اینگونه با طرح سوالهای پی در پی و استیضاح از دولت استقبال کنند تصریح نمود:برای دولت بسیار اهمیت داشت که نمایندگان از طرح ها و لوایح دولت حمایت کنند تا ثبات اقتصادی در کشور حاکم شود و این نماینده بزرگ و ایثارگر با تمام وجود از حق دفاع کرد.درود خدا بر ایشان باد.

نوبخت با بیان اینکه اگر کسی غیر از مهندس جعفرزاده دعوت می کرد و جایی غیر از این جمع بود با توجه به تاملات روحی در آن حضور پیدا نمی کردم تصریح کرد:خدا می داند که تک تک شما را دوست دارم و اگر روزی به عنوان نماینده شما در قوه مقننه حضور داشتم امروز به نمایندگی از شما در قوه مجریه حضور دارم و به هر استانی که سفر داشته ام به گیلانی بودن خودم افتخار کردم.

معاون رییس جمهور در ادامه افزود: از جایگاه اداری به تمام مدیران استان می گویم که در جهت رفع مشکلات شهرستان و استان از هیچ کاری فروگذار نکنند.همه شما مدیران بدانید که وقتی مهندس جعفرزاده از شما چیزی درخواست کرد آن خواسته من نوبخت بوده است چون ایشان در جهت خواسته های مردم و رفع مشکلات آنها حرکت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

سلام، چقدر این عرض ارادت ها شبیه ادبیات اقا محمود و رحیم مشایی یه!

رفتن به نوار ابزار