کد خبر : 45122
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۶

نامه کربلایی به امام جمعه رشت:

همه همت خود را صرف افشای زد و بندهای پشت پرده نمایندگان، استانداری و مفاسد اداری خواهم نمود

همه همت خود را صرف افشای زد و بندهای پشت پرده نمایندگان، استانداری و مفاسد اداری خواهم نمود

با قبول استعفای بنده ، دستم برای طرح جدی تر مطالبات مردمی باز شد و از این پس به عنوان یک فعال فرهنگی، همه همت خود را صرف بیان حقایق و افشای برخی زد و بندهای پشت پرده خواهم نمود.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان پس از پذیرش استعفایش توسط آیت الله فلاحتی، نامه ای به ایشان نوشت که مشروح آن در زیر آمده است:

محضر حضرت آیةالله فلاحتی زید عزه العالی

سلام علیکم

ضمن تشکر از حضرتعالی به دلیل قبول استعفای بنده از دبیری ستاد امر بمعروف استان گیلان و همچنین تشکر از مجموعه عوامل محترم ستادهای شهرستانها و استان و همچنین شوراهای امر بمعروف در ادارات ، سازمانها ، مساجد ، اصناف و باشگاه های ورزشی و هیات‌های محترم و مجموعه‌های مردم نهاد در سطح استان ، برخورد لازم میدانم از جنابعالی که همواره محبتتان شامل حال بنده بوده نیز ممنون باشم .

با قبول استعفای بنده ، دستم برای طرح جدی تر مطالبات مردمی باز شد و از این پس به عنوان یک فعال فرهنگی، همه همت خود را صرف بیان حقایق و افشای برخی زد و بندهای پشت پرده برخی از نمایندگان، مجموعه استانداری و مفاسد اداری خواهم نمود و مردم شریف استان را در جریان برخی اقدامات افراد آلوده خواهم گذاشت.
اقداماتی که تا کنون به دلیل ایراد احتمالی ضربه به جایگاه جنابعالی از طرح آنها امتناع میکردم.

برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری دعا میکنم و آرزو دارم همه خدمتگزاران صدیق نظام از جمله جنابعالی، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر و فرماندهی معظم ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای مستدام باشید .

ارادتمند جنابعالی و مردم گیلان
حسن کربلایی
اول دیماه ۱۳۹۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانبازوبرادرشهید سه شنبه , 3 دی 1398 - 13:48

سلام.حاج حسن دمت گرم همین زدوبندهاورابطه های پنهان خیلی به نظام و انقلاب ضربه زدندوایجادذهنیت درمیان این مردم شده.امیدواریم ریشه تمام باندبازیهاوراندورابطه های پنهانی خشکیده ونابودشودومردم مادرآسایش و امنیت زندگی کنند.انشاءالله

ناشناس سه شنبه , 3 دی 1398 - 15:27

احسن

رفتن به نوار ابزار