کد خبر : 2121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

هنرمندان بسیجی هنر شهادت را به نمایش بگذارند

هنرمندان بسیجی هنر شهادت را به نمایش بگذارند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: از هنرمندان بسیجی انتظار می‌رود تا هنر شهادت و رشادت‌های آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش درگیلان، فیروز فاضلی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه عالی بسیج هنرمندان در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی خاتم‌الانبیا (ص) این شهر هنر را مانند سنگ در یک رودخانه دانست که باید موج ایجاد کند.

وی با بیان اینکه هر اندازه موج ایجاد شود آن هنر پویا و ماندگار خواهد بود، افزود: از هنرمندان بسیجی انتظار می‌رود تا هنر شهادت و شهدا و رشادت‌های آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی به نمایش بگذارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شهدا ملت را بیمه کرده‌اند، تصریح کرد: راه شهدا راه عشق و اعتقاد بود و هنرمندان باید با خلق آثار فرهیخته مسیر ما را با راه آنها گره بزنند.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره جایگاه و اهمیت هنر، یادآور شد: هنر پیچیدگی و ظرافت دارد و هر هنرمندی به تنهایی یک دنیاست.

فاضلی با بیان اینکه در هنر همه چیز گفتن معنا ندارد، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز بیشترین ضربه‌ای که دارد به ما وارد می‌شود از کارکرد هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: در زمینه هنر شهادت باید هنرمندانه عمل کرد و به گونه‌ای اقدام کنیم که مخاطب بتواند آن را برای خودش بازپروری کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار