کد خبر : 7484
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۳

هنوز فتنه در جامعه به پایان نرسیده/ حقوق شهروندی خانواده شهدا مشخص نشده است/ سکه‌هایی که به مذاکره‌کنندگان داده شد را به گورخواب‌ها دهید

هنوز فتنه در جامعه به پایان نرسیده/ حقوق شهروندی خانواده شهدا مشخص نشده است/ سکه‌هایی که به مذاکره‌کنندگان داده شد را به گورخواب‌ها دهید

فرمانده دوران دفاع مقدس درباره اعتراف ظریف اظهار کرد: اعتراف ظریف وزیر خارجه فایده ندارد و باید این اعتراف در مجامع عمومی بیان شود تا به عنوان عبرت برای آیندگان باشد.

به گزارش گیلانستان، سردار سعید قاسمی امشب در پاسداشت حماسه ۹ دی در مهدیه شهر رشت با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه 19 شهید مدافع حرم گیلان اظهار کرد: رشت انقلابی دارای ویژگی‌هایی است.

وی با بیان اینکه مردم رشت در فتنه سال ۸۸ یک روز جلوتر از مناطق کشور در ۸ دی ماه سال ۸۸ وارد عرصه شدند، افزود: انرژی مثبت انقلابی در راستای تفکرات امام(ره) در رشت موج می‌زند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه در سال ۸۸ فتنه رمز عملیات بود، اضافه کرد: باید این وقایع بیان و فتنه برای نسل آینده گفته شود تا عبرتی برای آیندگان باشد.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت میرزا کوچک اشاره کرد و افزود: حق میرزا کوچک امسال ادا نشد و شکست میرزا کوچک در نهضت جنگل از فتنه بود.

قاسمی با اشاره به اینکه خانواده شهدا در کف انقلاب هستند، گفت: هنوز حقوق شهروندی آنها مشخص نشده است.

وی با تصریح بر اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی دشمن به دنبال تجزیه ایران بود، خاطرنشان کرد: درس شهید حسین فهمیده را از کتاب‌های درسی حذف کردند و بنا ندارند درس‌های انقلاب برای آینده بیان شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس در واکنش به کسانی که حاضر نیستند روی پرچم آمریکا لگد کنند، بیان کرد: آنها که حاضر نیست روی پرچم آمریکا لگد کنند کاسه‌لیس استکبار هستند و انحراف فکری دارند و برای آشنایی بیشتر با فتنه باید در شهر رشت مراسم مختلف برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه هنوز فتنه در جامعه به پایان نرسیده است، تصریح کرد: هنوز اتاق فکر فتنه که بخشی از آن در خارج از کشور قرار دارد، با عوامل داخلی فعال است.

قاسمی اتاق فکر فتنه را هنوز زنده خواند و خاطرنشان کرد: اتاق فکر فتنه هنوز تفکرات خود را در دانشگاه برای دانشجویان و همچنین در جامعه در حال ترویج است.

وی جرم اغتشاش و جنایت فتنه در هر جامعه و کشوری را اعدام دانست و یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی را در کتاب‌های درسی منتشر نمی‌کنند و انتشار تاریخ انقلاب اسلامی در کتاب‌های درسی برای آشنایی نسل امروز و آینده از مطالبات جامعه است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی برای عبرت تاریخ باید در کلاس‌های درسی قرار داده شود، گفت: نبرد با فتنه‌گران ۱۴۰۰ سال عمق دارد.

وی افزود: امام علی(ع) با ناکثین، قاسطین و مارقین مبارزه کرد و این نبرد حتی در زمان امام عصر(عج) ادامه دارد و وقتی جاسوسی است پای اصلاح‌طلبان در میان بوده و زمانی که خیانت به کشور مطرح می‌شود جبهه اصلاح‌طلبی پرچمدار آن است.

قاسمی با اشاره به موضوع برجام، بیان کرد: برجام سند به ذلت کشیدن انقلاب است و سردمدار آن اصلاح‌طلبان هستند و در کوه‌خواری، ساحل‌خواری، شهرک‌خواری و مناطق آزاد پای اصلاح‌طلبان در میان است.

وی اصلاح‌طلبان را کلکسیون خیانت و وطن‌فروشی خواند و گفت: میوه‌های امروز از درختی است که در دوره ریاست اصلاحات غرس کرده و این از تاریخ سراسر دردآور انقلاب اسلامی بوده و باید خود را برای مقابله با مارهای خوش خط وخال آماده کنیم و این امر بسیار سخت است.

فرمانده دوران دفاع مقدس درباره اعتراف ظریف اظهار کرد: اعتراف ظریف وزیر خارجه فایده ندارد و باید این اعتراف در مجامع عمومی بیان شود تا به عنوان عبرت برای آیندگان باشد.

وی گفت: برای برطرف مشکل گورخواب‌ها پیشنهاد می‌کنیم سکه‌هایی که به مذاکره کنندگان برجام پرداخت کردید پس گرفته و به گور خواب‌ها دهید.

قاسمی برنامه پنج ساله ششم کشور را برجام دیگری دانست و متذکر شد: این برنامه با شیب نرم می‌خواهد انجام شود اما این بار اجازه نمی‌دهیم در مجلس ۲۰ دقیقه‌ای تصویب شود.

وی بیان کرد: دیپلماسی خنده، دیپلماسی لبخند ژوکوند و دیپلماسی بالکن را می‌خواهند به آزادی شهر حلب پیوند دهند و با دیپلماسی خنده تمام تلاش سردار سلیمانی را در سوریه را می‌خواهند از بین ببرند در حالی که با این مدل دیپلماسی نمی‌توانیم یک متر را از دشمن بگیریم و مسیر ما از تایلند به طرف غرب نیست بلکه مسیر ما به طرف نجف، کربلا و قدس بوده و آخرین میخ را به تابوت پوسیده لیبرالیسم نوین می‌کوبیم و این انتهای کار است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0313 شنبه , 2 بهمن 1395 - 23:39

مطالب جناب اقای مهندس قاسمی برای کسانیکه درد دین داری ندارند قابل فهم نیست در نتیجه دوستان زیاد خودشون رو ناراحت نکنن به کار همیشگیشون ادامه بدن چون به لطف خدا اهداف مومنان انشاالله داره همینطور پیش میره فقط کافیه چشم گوش و دل باز شده داشته باشیم خدا نگهداره مومنانش هست انشاالله

رفتن به نوار ابزار