کد خبر : 65576
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

مدیرعامل سپیدرود درگفتگو با گیلانستان:

هواداران سپیدرود چشم‌انتظار دستور شهردار رشت برای کمک یک میلیاردی/ امیدوار صعود به دسته یک هستیم

هواداران سپیدرود چشم‌انتظار دستور شهردار رشت برای کمک یک میلیاردی/ امیدوار صعود به دسته یک هستیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه لایحه کمک یک میلیارد تومانی شهرداری رشت به سپیدرود در شورای شهر رشت مصوب شده، افزود: ما چشم انتظار دستور شهردار رشت برای محقق شدن این مصوبه یک میلیاردی هستیم تا حدودی وضعیت اقتصادی باشگاه را سروسامان ببخشیم و امیدار صعود به لیگ دسته اول باشیم.

سید مهدی آقازاده در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان با تبریک برد شب گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت در گرمای بوشهر به هواداران پرشور این تیم، اظهار کرد: سپیدرود از نظر وضعیت مالی روزهای سختی را سپری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه لایحه کمک یک میلیارد تومانی شهرداری رشت به سپیدرود در شورای شهر رشت مصوب شده، افزود: ما چشم انتظار دستور شهردار رشت برای محقق شدن این مصوبه یک میلیاردی هستیم تا حدودی وضعیت اقتصادی باشگاه را سروسامان ببخشیم.

آقازاده با اشاره به اینکه شهرداری های برخی از شهرهای همجوار کمکهای شایانی به تیم های شهر خود می کنند، بیان کرد: اگر مسئولین کمک کنند و به ویژه شهردار رشت در همین هفته دستور دهد تا این بودجه مصوبه شورا به باشگاه تزریق شود بی‌تردید سپیدرود یکی از امیدهای صعود به لیگ دسته اول خواهد بود.

آقازاده با تاکید بر اینکه سپیدرود بعد از دو برد متوالی در جدول شرایط خوبی پیدا کرده، گفت: با شروع نیم‌فصل و حضور کادر جدید، شرایط فنی تیم به مرز نرمال رسید و با پیروزی شب گذشته نیز تیم روحیه خوبی پیدا کرده است و اگر مسئولین در این چند روز به سپیدرود نگاهی ویژه داشته باشند، بی‌شک روزهای خوبی در انتظار هواداران سپیدرود خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود رشت این هفته در بوشهر می‌ماند، گفت: با توجه به اینکه تیم ما آخر هفته در گچساران بازی دارد، از نظر هزینه های مالی برگشت به رشت به صلاح نبود و انشاءالله سپیدرود از بعد بازی در گچساران به رشت بر می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار