کد خبر : 45426
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398- 31: 16

عضو حقوقدان شورای نگهبان:

هیچ فتنه‌ای در تاریخ ایران به بزرگی فتنه ۸۸ نبود/ دشمن چون نتوانست نظام را از بین ببرد، تلاش کرد افراد ضعیف‌النفس‌ در کشور حاکم شوند

هیچ فتنه‌ای در تاریخ ایران به بزرگی فتنه ۸۸ نبود/ دشمن چون نتوانست نظام را از بین ببرد، تلاش کرد افراد ضعیف‌النفس‌ در کشور حاکم شوند

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن در براندازی نظام در ابعاد مختلف ناکام مانده تنها امید آمریکا در این هدف شوم‌ را حاکم شدن نفوذی‌ها در مناصب کشور دانست.

به گزارش گیلانستان، محمد دهقان پیش از ظهر امروز در اجتماع بی‌نظیر مردم رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر با اشاره به تهدیدهای خارجی علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمن در جریان فتنه برای براندازی نظام به‌صورت کامل و هماهنگ سناریو چیده بود تا کودتای مخملی را اجرا کند و بیش از یک‌صد بند از برنامه‌ای طراحی‌شده را اجرا کرد.

وی با اشاره به تلاش فتنه گران در جریان انتخابات سال ۸۸ مبنی بر تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم افزود: فتنه گران و مدیران ستادی آن‌ها تماماً در زمین دشمن بازی کرد و می‌توان گفت اجرای بندبند کتاب ضد ایرانی غرب بود.

 عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی با اشاره به رشد همه‌جانبه ایران در ابعاد مختلف گفت: در جریان فتنه زمینه امیدواری دشمن مبنی بر ضربه‌پذیر بودن ایران آشکار شد و دشمن دریافت که باید به‌منظور پشتیبانی کذایی از مردم، از فتنه گران و آشوب‌ها حمایت کنند.

نماینده مردم حوزه چناران و طرقبه شاندیز با اشاره به اظهارات سفیر یکی از کشورهای غربی در کشورهای عربی گفت: به گفته این مسؤول سیاست خارجی تنها راه حمایت از آشوب گران فتنه تحریم اقتصادی بود.

دهقان با اشاره به پادرمیانی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شروع اعتراض از سوی نامزدها هست اما پایان آن با آن‌ها نخواهد بود، خاطرنشان کرد: رهبری به معترضین اعلام کردند که از مراجع قانونی روند اعتراض خود را اعلام و در خیابان آشوب نکنند و وجاهت انتخابات را زیر سؤال نبرند اما این توصیه رهبری موردپذیرش فتنه گران قرار نگرفت.

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی و عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹ دی اقدام ملت در راستای اتحاد مردم با یکدیگر بود، افزود: دشمن در تلاش بود تا مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و از انتخابات نیز سوء استفاده کنند اما توصیه رهبری و حضور به هنگام مردم این اجازه را نداد‌.

وی با بیان اینکه هیچ فتنه‌ای در تاریخ ایران به بزرگی فتنه ۸۸ نبود، گفت: با شعارهای فتنه گران مبنی بر “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” مشخص شد فتنه گران جانشان فدای رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به تعدی و جسارت فتنه گران به شعائر اسلامی افزود: در جریان فتنه مشاهده شد که عکس امام و رهبری توسط فتنه گران پاره و خیمه‌های امام حسین (ع) به آتش کشیده شد و این نشان داد فتنه گران اصل اسلام و نظام را نشانه گرفته بودند.

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن در فتنه اصل نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بود، گفت: دشمن چون نتوانست اصل نظام را از بین ببرد تلاش کرد تا نظام را استحاله کند و در پی آن افراد ضعیف‌النفس‌ در کشور حاکم شوند.

دهقان با بیان اینکه کشور دوران صبر راهبردی را پشت سر گذاشته افزود: امسال به فرموده رهبری سال اقدام صبر راهبردی است و همه دیدند که جبهه مقاومت و ایران اسلامی در ابعاد مختلف دشمن را شکست داد که یکی از آن‌ها ساقط کردن پهپاد آمریکایی بود.

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی و عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن تنها به یک مورد برای از بین بردن ایران اسلامی امید دارد افزود: تنها امید آمریکا نفوذی‌ها هستند تا در مسند قدرت بنشینند و دور نیست که ملت ایران راه را بر نفوذی‌ها خواهد بست و ایران اسلامی به اوج قدرت خواهد رسید.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار