کد خبر : 70989
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

هیچ وقت سیاسی نبودم و به نفع کسی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری فعالیت نکردم

هیچ وقت سیاسی نبودم و به نفع کسی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری فعالیت نکردم

.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، مریم بخشی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان اظهار داشت: طی سه سال اخیر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۳۲ پروژه بزرگ ورزشی در گیلان هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل استخر، سالن های ورزشی چند منظوره ، زمین چمن مصنوعی و سایر اماکن ورزشی است که در شهرهای مختلف به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: هم اینک نیز در حال بازسازی و مرمت چند ورزشگاه فوتبال به خصوص ورزشگاه شهید عضدی رشت هستیم که سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد و امسال نیز برای کشت چمن طبیعی در این ورزشگاه حدود هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بخشی در پاسخ به سوال خبرنگار گیلانستان درخصوص سیاسی شدن انتخابات روسای هیئت‌های ورزشی گیلان ابراز نمود: به جرات عرض میکنم که تاکنون تحت فشار هیچ فرد و مسئولی در انتخابات روسای هیئتها قرار نگرفته‌ام و صرفا رای اعضای مجمع تعیین کننده بوده است.

وی ادامه داد: چنانچه تخلفی در نحوه برگزاری انتخابات و چینش اعضای مجمع رخ داده باشد، یقینا آنرا به صورت مکتوب به فدراسیون گزارش داده‌ایم.

بخشی در پاسخ به سوال دیگر گیلانستان مبنی بر اینکه آیا در دولت آیت الله رئیسی نیز تمایل به مدیرکل ماندن در اداره ورزش و جوانان گیلان دارید یا خیر گفت: بنده هیچ وقت سیاسی نبودم و نه در انتخابات مجلس و نه ریاست جمهوری به نفع هیچ شخصی فعالیت نکردم زیرا نیروی اجرایی و ورزشی هستم و هرجا وزارت ورزش تصمیم بگیرد حتی به عنوان کارشناس ساده آماده خدمت می باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار