کد خبر : 53217
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب گیلان:

واکاوی عملکرد راهیان گام دوم انقلاب در انتخابات مجلس مثبت بود/ ادامه چگونگی فعالیت راهیان در گیلان بررسی می‌شود

واکاوی عملکرد راهیان گام دوم انقلاب در انتخابات مجلس مثبت بود/ ادامه چگونگی فعالیت راهیان در گیلان بررسی می‌شود

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان گفت: نتیجه واکاوی عملکرد راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مثبت ارزیابی شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان، دکتر هاجر تحریری نیک صفت، عصر چهارشنبه در جمع اعضای راهیان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اهداف و معیارهای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان را برشمرد و اظهار کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که روشن کننده شروع فصل جدید حیات جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری هست گام خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان از بطن ملت و متشکل از چهره های علمی، دانشگاهی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است، ادامه داد: با آگاهی از وضع موجود و شناخت دقیق از نقاط قوت و ضعف نظام دیوان سالاری بر آن شدیم تا با بهره گیری از ظرفیت های انسانی شایسته ی مورد غفلت قرارگرفته از آحاد جامعه، در تحقق دولت اسلامی قدم برداریم.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به ارائه لیست ۳ نفره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نگاهی به عملکرد راهیان در این امر واکاوی در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در سایر مسائل پیش رو نیز با همت و همبستگی اعضا کارهای بزرگ و بیشتری برای خدمت به مردم جامعه انجام دهیم.

دکتر تحریری نیک صفت خاطرنشان کرد: ما باور داریم که فرآیند شکل گیری دولت اسلامی جز با تشکیل مجالس انقلابی، استکبارستیز و مدیران منتخب غیر وابسته به کانون های قدرت و ثروت با ویژگی های مردمی و ساده زیست، شجاع و مدافع حق، تکلیف گرا و ولایت محور، بصیر و دشمن شناس، دارای مواضع روشن در قبال فتنه گران و جریان های انحرافی، عدالت خواه و فساد ستیز ، مطلع و آگاه به مسائل روز ، صادق و امانتدار و حامی محرومان و مستضعفان، ممکن نیست.

این مسئول ادامه داد: راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به عنوان تشکل انقلابی، ولایتمدار و مردمی نیز در ادامه راه فعالیت خود در زمینه های مختلف در کنار سایر مجموعه هایی که به اهداف مذکور اعتقاد داشته و وفادار باشند، مجاهدانه به مردم کمک میکند.

بر اساس این گزارش سایر اعضا نیز در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد چگونگی ادامه روند فعالیت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان بیان داشتند.

گفتنی است سردار سید علی آقازاده دافساری یکی از سه کاندیدای معرفی شده از طرف راهیان گام دوم انقلاب اسلامی به مردم بود که با رای اکثریت به عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی رشت وارد مجلس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار