کد خبر : 21048
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

واکنش رئیس شورای هماهنگی گیلان به سخنان و مواضع فتنه‌گرانه نمایندگان تهران و رشت+ تصاویر

واکنش رئیس شورای هماهنگی گیلان به سخنان و مواضع فتنه‌گرانه نمایندگان تهران و رشت+ تصاویر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بنظر می‌رسد نماینده مردم تهران از مشکلات آلودگی هوای تهران، ترافیک، بیکاری، رکود و ناهنجاری‌های اخلاقی بی‌خبر است؛ آیا مطالبه این روزهای مردم تهران رفع حصر است؟

به گزارش گیلانستان، دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی استان گیلان صبح دوشنبه ۲۰ آذر در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: یوم‌الله نهم دی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم ایران اسلامی با بصیرت دینی به مقابله با فتنه‌گران و براندازان برخاستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه یوم‌الله نهم دی روز خروش ملت بزرگ ایران علیه فتنه‌گران بود تصریح کرد: فتنه‌گران با بهانه کردن انتخابات، اصل نظام را هدف گرفته بودند.

وی افزود: فتنه ۸۸ مقابله دو جریان سیاسی نبود، بلکه توطئه کودتاگرانی بود که قصد براندازی نظام را داشتند و این به وضوح در رفتارها و شعارهای آنان مشهود بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه خسارت‌های مادی فتنه ۸۸ بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومان برآورد شده است اظهار داشت: علاوه بر این خسارت، سرمایه‌گذاری خارجی را به خطر انداخت و موجب اختلال در روابط اقتصادی با اروپا و تشدید تحریم‌ها شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه هنوز مسببان این خسارت بزرگ از مردم عذرخواهی نکرده‌اند گفت: متاسفانه فتنه‌گران همچنان بر مواضع نادرست خود اصرار می‌ورزند.

وی در ادامه نشست گفت: یکی از نمایندگان مردم تهران در سخنرانی خود در یکی از مراکز دانشگاهی گیلان گفته است «اگر حصر نبود خیلی از مشکلات نبود» باید به ایشان گفت اگر فتنه ۸۸ نبود خیلی از مشکلات نبود؛ اگر  سران فتنه به قانون تمکین می کردند خیلی از مشکلات نبود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: این نماینده مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود گفته است «در بسیاری از مکان‌هایی که حاضر می‌شوم مطالبه اول مردم رفع حصر است» بنظر می‌رسد نماینده مردم تهران از مشکلات آلودگی هوای تهران، ترافیک، بیکاری، رکود و ناهنجاری‌های اخلاقی بی‌خبر است؛ آیا مطالبه این روزهای مردم تهران رفع حصر است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری ادامه داد: ظاهرا اطلاعات اولیه این نماینده در این خصوص همانند اطلاعات اولیه‌اش در اتهام‌ به یکی از مراجع عظام تقلید است که موجب عذرخواهی‌ وی شد.

وی با بیان اینکه یکی از نمایندگان استان که در روزهای آغازین فتنه، حکم اعدام موسوی و کروبی را صادر کرده بود، این روزها پیگیر رفع حصر است اظهار کرد: متاسفانه نفاق سیاسی موجود در برخی افراد سبب شده که با تغییر دولت، تغییر موضع می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ فعالیت برای هشتمین سالروز بزرگداشت یوم‌الله نهم دی پیش بینی شده است گفت: مراسم محوری و استانی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی (وزیر سابق اطلاعات) در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مقداد دوشنبه , 20 آذر 1396 - 21:16

خدا حفظ کند حاج آقای اشجری بصیر، انقلابی و شجاع را

جانباز70درصد دوشنبه , 20 آذر 1396 - 22:40

حاج آقا اشجری ازنیروهای انقلابی وولایی است که باتعغیر دولت تعغیرنمیکندخیلی ها بایدبه ایشان اقتدا کنند

رفتن به نوار ابزار