کد خبر : 3951
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

واکنش سردار آقازاده به شایعه انصرافش از انتخابات/ این بداخلاقی ها در شان دوستان نیست

واکنش سردار آقازاده به شایعه انصرافش از انتخابات/ این بداخلاقی ها در شان دوستان نیست

سردار آقازاده گفت: همانطور که این شایعه از جانب ما تکذیب می شود، شایسته است آن کاندیدا و ستادش نیز رسما این قضیه را تکذیب کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، شایعه ای عجیب و هدفمند مبنی بر کناره گیری سردار سید علی آقازاده از انتخابات به نفع یکی از کاندیداهای اصولگرا به قدری فضای مجازی و گروه های تلگرامی را پر کرده بود که تصمیم گرفتیم قضیه را پیگیری و بررسی کنیم.
سردار آقازاده در گفتگو با “درگیلان” با لبخندی به این شایعه، ضمن تکذیب خبر مذکور، اظهار کرد: در هر انتخاباتی معمولا عده ای هستند که بازار شایعات را داغ می کنند تا شاید بتوانند به اهدافشان نزدیک شوند. این بد اخلاقی ها در شان فضای انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نیست.
کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت با تاکید بر اینکه بنده به حول و قوه الهی و به احترام رای مردم تا آخر در صحنه انتخابات حضور خواهم داشت و کناره گیری نخواهم کرد، گفت: این نوع اقدامات ضد اخلاقی در شان دوستان خودی نیست که بخواهند به دروغ چنین چیزی را مطرح و رسانه ای کنند.
وی در پایان همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که این شایعه از جانب ما تکذیب می شود، شایسته است آن کاندیدا و ستادش نیز رسما این قضیه را تکذیب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار