کد خبر : 4739
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395- 42: 22

واکنش سردار علیزاده به اظهارات استاندار گیلان/ استفاده از ادبیات “مریض” نشانگر ضعف نقدشونده است

واکنش سردار علیزاده به اظهارات استاندار گیلان/ استفاده از ادبیات “مریض” نشانگر ضعف نقدشونده است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: اگر مدیران طراز اول استان تحمل شنیدن نقد را نداشته باشند قطعا زیردستانشان کارهایی خواهند کرد که قابل تحمل نخواهد بود.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به اهمیت و مزایای “نقد” در جامعه اظهار کرد: نقد در هر صورتی به نفع نقد شونده است. آن نقدی که صورت می گیرد یا در نقد شونده وجود دارد یا وجود ندارد. اگر وجود داشته باشد خودش را اصلاح می کند که به نفعش می شود و اگر هم وجود نداشته باشد آن منتقد نسبت به موضوع توجیه و آگاه می شود و ذهنیتش نسبت به نقدشونده اصلاح می گردد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه نقد کننده ها نیز باید از ادبیات درستی در خبرها استفاده نمایند، خاطرنشان کرد: اگر کسی نقدی کرد و بعد “مریض” خطابش کردند، نشانگر این است که نقد شونده پاسخ قانع کننده ای برای نقد خودش ندارد، و می آید نقد کننده را به باد تهمت، افترا و فحش می گیرد تا شاید بتواند آن نقد را در حاشیه این ادبیات توجیه کند.

وی با بیان اینکه مدیران در جمهوری اسلامی مکلف به رعایت اخلاق اسلامی هستند تصریح کرد: اینگونه ادبیات از هیچ کسی پذیرفته نیست خصوصا اگر آن افراد از مدیران، مسئولین، نمایندگان و سایر دستگاه ها باشند.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه مدیران باید تحمل انتقاد، امر به معروف و نهی از منکر را داشته باشند، ابراز نمود: اگر مسئولین و مدیران طراز اول استان تحمل شنیدن نقد را نداشته باشند و ناقدین خود را با تهدید، فحش و هتک حرمت روبرو سازند، قطعا زیردستانشان و مسئولین رده های پائین تر کارهایی خواهند کرد که قابل تحمل نخواهد بود.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار