کد خبر : 48029
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398- 13: 17

واگذاری توزیع ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده به داروخانه‌ها با دستور دادستان گیلان

واگذاری توزیع ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده به داروخانه‌ها با دستور دادستان گیلان

با توجه به مشکلات ایجادشده در خصوص توزیع ماسک و لوازم بهداشتی، به دستور دادستان گیلان توزیع ماسک از امروز باقیمت مناسب به داروخانه‌ها واگذار شد.

به گزارش گیلانستان مهدی فلاح میری با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی اظهار کرد: در این شرایط که مردم نگران سلامتی خود هستند عده‌ای سودجو بخواهند از جو جامعه سو استفاده و برخی از القام بهداشتی را احتکار کرده و یا گران‌فروشی کنند لذا اگر موردی مشاهده شود با آنان به‌شدت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم وزیر بهداشت در خصوص عدم توزیع ماسک در داروخانه‌ها گفت: وزیر دستور داده بود که شرکت‌های تولیدی، ماسک را به داروخانه‌ها نداده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد تا به‌صورت پکیج در اختیار مردم قرار بگیرد که این امر تاکنون محقق نشد.

دادستان عمومی و مرکزی گیلان از دستور دادستانی گیلان در خصوص توزیع ماسک در داروخانه‌ها خبر داد و افزود: با توجه به موانع موجود داروخانه‌ها در توزیع ماسک و اقلام بهداشتی ممانعت می‌کردند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با نظارت، شرکت‌های توزیع ماسک‌ها را به داروخانه‌ها تحویل دهند و به مردم باقیمت مناسب تحویل داده و نگرانی مردم را کاهش دهند.

فلاح میری با تأکید بر بازرسی‌های شبانه‌روزی از داروخانه‌ها بیان کرد: مهم‌ترین هدف قوه قضائیه ایجاد آرامش برای مردم است و این حجم از فشار روانی موجود ناشی از استرس بیماری و واگیری آن زیبنده مردم ما نیست  و باید در راستای کاهش این بار روانی همه تلاش خود را به کار ببندیم تا هرچه سریع‌تر شاهد از بین رفتن این بیماری باشیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار