کد خبر : 43865
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

وجود آسیب در اقتصاد کشور ناشی از نبود نظارت است/ مردم به رفتار دولتمردان توجه دارند/ یک مسئول باید دارای ایده، اراده و نیروهای پر تلاش باشد

وجود آسیب در اقتصاد کشور ناشی از نبود نظارت است/ مردم به رفتار دولتمردان توجه دارند/ یک مسئول باید دارای ایده، اراده و نیروهای پر تلاش باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: آسیب هایی که در بخش های مختلف به ویژه در اقتصاد کشور وارد شده، ناشی از نبود نظارت ها است.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: حضور شما را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این وزارتخانه موفق باشید.
وی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در رابطه با معیشت و زندگی مردم عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه اعتبارات در اختیار مسئولان محدود است، به طور طبیعی نمی توان پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشند اما می توان جامعه را به مسیری هدایت کرد که موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور دولتمردان در جامعه موجب رضایتمندی مردم می شود، تصریح کرد: توده های مردم به رفتار دولتمردان توجه دارند.
آیت الله فلاحتی، خدمت به مردم و خانواده شهدا را ارزشمند خواند و بیان کرد: قدردان تلاش تمام کسانی هستیم که در عرصه های مختلف کشور مجاهدانه کار می کنند.
وی، وجود آسیب ها در بخش های مختلف به ویژه در اقتصاد کشور را ناشی از نبود نظارت ها عنوان کرد و یادآور شد: اگر به زیرمجموعه نظارت دقیق داشته باشیم بسیاری از آسیب ها کاهش می یابد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه مسئول باید دارای ایده، اراده و نیروهای پر تلاش باشد، خاطرنشان کرد: حضور نیروهای توانمند و پر تلاش در عرصه میدانی حائز اهمیت است.
شاهد وفاق سه جانبه گرایی دولت، کارفرمایی و کارگری در کشور هستیم
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دیدار مذکور به گستره بسیاری از فعالیت ها در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: دشمن با اعمال تحریم ها به دنبال نابود کردن اقتصاد و ایجاد نارضایتی بین مردم بود اما با هوشیاری ملت ترفند آنها خنثی شده است.
محمد شریعتمداری به فعالیت بیش از ۴۸۰ هزار واحد کوچک و بزرگ در کشور اشاره کرد و افزود: اکنون شاهد وفاق و سه جانبه گرایی دولت، کارفرمایی و کارگری هستیم ضمن اینکه کارگران در شرایط مطلوبی به سر نمی برند اما همواره وفاداری خود نسبت به نظام و انقلاب را اثبات کردند.
وی با تاکید بر ارتقای وضعیت معیشتی کارگران، بیان کرد: رضایت کارگران به معنای رونق و ارتقای تولید است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می دهیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یکی از خواسته های ما در محضر بزرگان در استان ها، نگاه پدرانه به جامعه کارگری است تا این قشر زحمتکش با آرامش بتواند در مسیر تولید گام بردارد.
محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مستمری بگیر کارگری زیر پوشش تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
وی به وجود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته دولت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر روستایی زیر پوشش بیمه روستایی و عشایری هستند و تاکنون یک صد هزار نفر بازنشسته دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه راهکار ایجاد سلامت در نظام اداری کشور شفافیت است، خاطرنشان کرد: با ایجاد شفافیت مردم نیز می توانند در کنار نظارت دولتی بر فعالیت ها نظارت داشته باشند.
شریعتمداری به کلید واژه جوان در پیام گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم روحیه جوان گرایی را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می دهیم زیرا این جوان است که می تواند تلاش مجاهدانه داشته باشد.
بازگشت ۳۶۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال گیلان به چرخه تولید
استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور با تبریک ولادت با سعادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: مقدم ارزشمند وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان را گرامی می داریم.
ارسلان زارع به اقتصاد مقاومتی در راهبرد مقام معظم رهبری و از تاکیدات رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: از تلاش تمام مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گیلان قدردانی می کنیم ضمن اینکه در کارگروه های مختلف به ویژه سرمایه گذاری و اشتغال استان فعال هستند.
وی در پایان تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳۶۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال گیلان به چرخه تولید بازگشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار