کد خبر : 44422
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

رئیس شورای شهر انزلی تأکید کرد:

وجود تعامل و همدلی تنها راه ارائه خدمات بهتر به شهروندان انزلی

وجود تعامل و همدلی تنها راه ارائه خدمات بهتر به شهروندان انزلی

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی بر تعامل و همدلی بین همه دستگاه‌ها و نهادها برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم انزلی تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان هادی حیدری شامگاه یکشنبه در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر با تأکید برلزوم حفظ آرامش و تعامل، اظهار کرد: دستگاه‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعامل و همکاری داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای که تریبون در اختیار دارند بدون نظر کارشناسی مطالبی را عنوان و فکر می‌کنند که مجموعه شهرداری و شورای شهر باید تمام مطالبات شهر را به عهده داشته و جوابگو باشد.

حیدری با تأکید بر اینکه باید این اجازه داده شود تا شورا و مجموعه مدیریت شهری نیز صحبت‌های خود را بیان کنند، گفت: اگر تا به امروز جوابیه ای داده نشده خویشتن داری کرده‌ایم چرا که در بسیاری از موارد هزینه‌های زیادی برعهده شورای شهر و شهرداری گذاشته شد که در حیطه وظایف آنها نبود و تنها برای همکاری اجرایی شده است اما عده‌ای به خود اجازه می دهند درباره مسائلی که به ما ربطی ندارد شورای شهر و شهرداری را زیر سوال ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با بیان اینکه سکوت شورا و شهرداری به خاطر تعامل و همدلی بود، تصریح کرد: شورای پنجم به دنبال همدلی است چرا که معتقدیم انزلی به دلیل نبود تعامل و همدلی دچار زیان شده است. اعضای شورا برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش می کنند اما افکار منفی و صحبت‌های جناحی سبب ناامیدی مردم و شهروندان می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار