کد خبر : 10937
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

وجود 34 هزار پروژه محروميت زدايي در سطح كشور که منجر به اشتغالزایی می شود

وجود 34 هزار پروژه محروميت زدايي در سطح كشور که منجر به اشتغالزایی می شود

فرمانده مركزي قرارگاه قرب كوثر خاتم الانبيا سپاه گفت: سپاه در كنار ماموريت اصلي خود كه دفاع و امنيت است در بحث محروميت زدايي نيز فعاليت مي كند.

سردار سید ضياءالدين حزني در گفتگو با سرويس اقتصادي گيلانستان با اشاره به پروژه هاي قرارگاه مركزي محروميت زدايي سپاه اظهار کرد: سپاه در كنار ماموريت اصلي خود كه دفاع و امنيت است در بحث محروميت زدايي نيز فعاليت مي كند.

فرمانده مركزي قرارگاه قرب كوثر خاتم الانبيا سپاه با بیان اینکه در بحث محروميت زدايي در مناطق مرزي، حساس، صعب العبور و در مناطق محروم هم كار محروميت زدايي انجام مي شود خاطرنشان کرد: با اولويت اشتغال زايي ،ايجاد گلخانه هايي در جنوب کشور، تصحيح اراضي  در شمال غرب كشور و جنوب شرق كشور قبل از فرمايشات حضرت آقا در سراسر كشور در حال اجر بود.

سردار حزني با اشاره به اینکه استان هاي خوزستان، سيستان و بلوچستان، آذربايجان غربي و استان هاي ديگر به مرور در تصحيح اراضي، جزء برنامه هاي قرارگاه مركزي محروميت زدايي مي باشد گفت: در منطقه ي جنوب شرق، ٣٣هزار هكتار و در شمال غرب كشور ٦٠هزار هكتار از اراضي محروميت زدايي شدند.

وي اشاره كرد: این پروژه ها در اشتغال زایی منطقه تاثير دارد.

سردار حزني با بیان اینکه ما ٣٤ هزار پروژه محروميت زدايي در سطح كشور داريم گفت: در بحث اشتغال زايي و احداث مدارس و احداث خانه هاي عالم  و كمك به حوزه هاي علميه و هم بحث مساجد است كه در سطح كشور در حال اجرا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار