کد خبر : 82342
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401- 36: 18

وداع با لیگ برتر فوتبال در بندرانزلی

وداع با لیگ برتر فوتبال در بندرانزلی

زمان آخرین دیدار لیگ برتر پیش از جام جهانی بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان اعلام شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، مسابقه تیم‌های ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان معوقه از هفته ششم لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ آبان در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

 

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر به بهانه بارش باران در شهر انزلی لغو و به زمان دیگری موکول شد اما سازمان لیگ زمان این مسابقه را اعلام کرد.

 

ملوان بعد از بازگشت به لیگ برتر نتایج قابل قبولی نگرفته و در ۱۰ هفته اخیر با کسب ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

 

فولاد هم با جواد نکونام و با خریدهای زیادی که امسال انجام داده تیم سر حال سال گذشته نیست و حال و روز خوبی ندارد و طی دو هفته اخیر متحمل  دو شکست شده است.

 

تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ بیست و دوم با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۲ امتیاز در مکان دهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

 

حضور نکونام در جام جهانی منتفی شد

 

 

 

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره حضور نکونام در تیم ملی گفت: جواد نکونام برای همراهی تیم ملی در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اردوی تیم ملی حاضر نخواهد شد و در تیم فولاد می‌ماند تا به کار خود ادامه دهد.

 

وی در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که در این باره داشت از رفتار آماتورگونه کی‌روش و فدراسیون فوتبال به خاطر طرح این موضوع در رسانه‌ها گلایه کرد و گفت: این حرف‌ها باید در نشست‌های خصوصی مطرح می‌شد.

 

با این تفاسیر جدایی جواد نکونام از تیم فولاد منتفی است و باشگاه اعلام کرده همچنان از این مربی حمایت می‌کند تا تیم به روزهای خوب گذشته برگردد.

 

تیم فولاد از ۱۰ بازی ۱۲ امتیاز به دست آورده است که این کارنامه قابل دفاعی برای جواد نکونام محسوب نمی‌شود.

 

سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم از نان شب واجب‌تر است و این دیدار هم آخرین جدال تیم‌های لیگ برتری پیش از جام‌جهانی فوتبال در قطر خواهد بود و طرفداران تیم‌های لیگ برتری بیش از یک ماه از دیدن مسابقات تیم‌هایشان محروم خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار