کد خبر : 70846
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ورود برکت به سبد واکسیناسیون گیلان در روزهای آینده

ورود برکت به سبد واکسیناسیون گیلان در روزهای آینده

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مطالبات مردمی برای تهیه واکسن برکت گفت: با مکاتبات انجام شده و قول مساعد وزارت بهداشت واکسن برکت تا چند روز آینده وارد گیلان شده و افراد می‌توانند تزریق دز دوم خود را تزریق کنند.

به گزارش گیلانستان، نبود واکسن برکت در گیلان در چند هفته اخیر، نگرانی برای مردم استان گیلان ایجاد کرده بود که مسؤولان دانشگاه گیلان نیز در برابر این نگرانی رویه سکوت را در پیش گرفته بودند.

اما حالا سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با به حق دانستن دغدغه مردم به دلیل نبود واکسن برکت در گیلان اظهار کرد: پیگیری و مکاتبات با مسوولان وزارت بهداشت در خصوص تامین واکسن برکت در گیلان به طور جد دنبال و این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه‌دار خواهد بود.

فردین مهرابیان شایعات مطرح شده در خصوص نگهداری واکسن برکت توسط دانشگاه علوم پزشکی به بهانه تزریق سینوفارم را بی اساس دانسته و می‌گوید به محض ورود واکسن برکت به گیلان این واکسن در بین تمامی مراکز  واکسیناسیون در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع می‌شود.

آنطور که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌گویند با مکاتبات انجام شده و قول مساعد وزارت بهداشت واکسن برکت تا چند روز آینده وارد گیلان شده و افرادی که دز اول خود را دریافت کردند می‌توانند تزریق دز دوم خود را انجام دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار