کد خبر : 54873
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

وزارت علوم پروتکل‌های ستاد کرونا را در آزمون دکتری اجرایی نکرد

وزارت علوم پروتکل‌های ستاد کرونا را در آزمون دکتری اجرایی نکرد

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سازمان سنجش در چگونگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون دکترا به‌مراتب جمعیتش کمتر از کنکور سراسری بود ولی وزارت علوم تمامی پروتکل‌های پنج‌گانه اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت نمی‌توانستند ا اجرایی کنند.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی ، با بیان اینکه در این شرایط کرونایی سلامت مردم باید در اولویت مسؤولان ستاد کرونا قرار گیرد اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، با برگزاری آزمون مخالف بوده و سلامت جان داوطلبان را مهم‌تر از برگزاری آزمون است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری یا عدم برگزاری کنکور بر عهده ستاد کرونا است، گفت: پیشنهاد من به مسؤولان ستاد کرونا و دیگر مسؤولان مربوطه توصیه می‌کنم به‌جای بحث بر برگزاری یا عدم برگزاری، سازوکار دیگری اندیشیده و جان داوطلبان را در معرض خطر قرار ندهند‌.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با گله‌مندی از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری دکتری افزود: مسؤولان به وعده‌های خود د خصوص رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی عمل‌نکرده و این عدم رعایت کردن منجر به افرایش دغدغه‌های خانواده‌ها درباره چگونگی برگزاری کنکور سراسری شده است.

فرخی با اذعان به اینکه تصمیم نهایی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری محرم نظر ستاد ملی کرونا را فصل الخطاب دانستند‌ لذا همه باید از تصمیمات ستاد کرونا پیروی کنند.

وی با اشاره به نقش سازمان سنجش در چگونگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون دکترا به‌مراتب جمعیتش کمتر از کنکور سراسری بود ولی وزارت علوم تمامی پروتکل‌های پنج‌گانه اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت نمی‌توانستند ا اجرایی کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار