کد خبر : 22834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۵۱

وزارت کار مؤسسات کاریابی را محدود و ساماندهی کند/تبدیل مؤسسات کاریابی به دکانی برای کسب‌وکار

وزارت کار مؤسسات کاریابی را محدود و ساماندهی کند/تبدیل مؤسسات کاریابی به دکانی برای کسب‌وکار

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تشبیه مؤسسات کاریابی به دکانی کسب‌وکار گفت: در شرایط فعلی وزارت کار باید مؤسسات کاریابی را محدود و ساماندهی کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از عملکرد واقعی مؤسسات کاریابی در کشور اظهار کرد: مؤسسات کاریابی در کشور به یک دکان جهت کسب‌وکار خود تبدیل‌شده‌اند.

وی با اشاره به نحوه نادرست ارائه مجوز به آن‌ها افزود: متأسفانه هرچقدر توانسته‌اند به هرکسی با هر شرایطی مجوز موسسه کاریابی داده‌اند که این نوع مؤسسات به کار نمی‌آیند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به دریافت پول از کارجویان در مراجعه به مؤسسات کاریابی بیان کرد: امروزه با توجه به حجم بالای بیکاری در جامعه مؤسسات از این فرصت نهایت استفاده را برده و از کارجویان پول‌های هنگفتی گرفته‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مؤسسات کاریابی پول‌ها را جمع کرده و صرف خود می‌کنند گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مؤسسات کاریابی را مدیریت و ساماندهی کند.

وی به‌ضرورت دقت و تأمل وزارت کار مؤسسات کاریابی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر کار کم هست و کارگاه‌ها نیز توجه زیادی به مؤسسات کاریابی نمی‌کنند و بهتر است در این شرایط محدودیت‌هایی برای مؤسسات کاریابی اعمال شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار