کد خبر : 20109
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

وضعیت حجاب و پوشش که در برخی موارد به کشف حجاب رسیده، شایسته گیلان نیست

وضعیت حجاب و پوشش که در برخی موارد به کشف حجاب رسیده، شایسته گیلان نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رشت با انتقاد از وضعیت امروزی حجاب در استان گیلان گفت: این وضعیت حجاب و پوشش که متاسفانه در برخی موارد به کشف حجاب رسیده، شایسته استان گیلان نیست.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رهبری عصر چهارشنبه در همایش بازسازی خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) با اشاره به نقش حضرت عقیله بنی‌هاشم (س) در قیام عاشورا اظهار داشت: اقدام حضرت زینب (س) سبب عدم تحقق اهداف امویان شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه حضرت زینب پیام آور حادثه‌ کربلا بودند خاطرنشان کرد: اقدامات حضرت زینب (س) در دوران اسارت شاخص و الگویی برای تمام بانوان است.

رهبری با تاکید بر لزوم ترویج باورهای حسینی در میان آحاد جامعه عنوان داشت: تفکر حضرت زینب (س) و پیام قیام حضرت زینب (س) توسط بانوان بهتر از یک مبلغ مرد منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور حضرت زینب (س) در بعد از ماجرای عاشورا سبب شد تا بارها حضرت زین العابدین (ع) از شهادت نجات پیدا کنند گفت: حضرت زینب (س) دارای علم لدنی و به فرموده امام سجاد (ع) “عالمه‌ غیر معلمه” بودند.

رهبری با انتقاد از وضعیت امروزی حجاب جامعه به‌ویژه در استان گیلان خاطرنشان کرد: این وضعیت حجاب و پوشش که متاسفانه در برخی موارد به کشف حجاب رسیده، شایسته استان گیلان نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر لزوم اجرای تذکر لسانی در جامعه جهت از بین رفتن بد حجابی اعلام کرد: تصور نکنید که تذکرهای لسانی بی‌تاثیر است بلکه مقام معظم رهبری بارها نسبت به آن تاکید داشته‌اند.

رهبری با اشاره به نقش بانوان در راستای کاهش بد حجابی در جامعه خاطرنشان کرد: امروز شما بانوان ادامه دهنده‌ راه حضرت زینب کبری (س) هستید و باید از نهضت ایشان پاسداری کنید.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار