کد خبر : 88178
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401- 35: 21

رئیس کل دادگستری گیلان:

وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان تعیین تکلیف شود

وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان تعیین تکلیف شود

رئیس کل دادگستری گیلان با تأکید بر تعیین تکلیف وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان گفت: غرفه‌های آن منطقه در قالب تشکیل شرکت تعاونی به بومی‌های منطقه واگذار شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام حمزه خلیلی ظهر شنبه در جلسه صیانت از اراضی ملی با هدف بررسی وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان اظهار کرد: مجری قبلی پارک جنگلی قلعه رودخان در اجرای مفاد قرارداد دارای تخلفاتی بود که لازم بود برای حفظ حقوق بیت المال، این قرارداد هرچه سریع‌تر فسخ شود.

 

وی از مسئولان منابع طبیعی گیلان خواست در اسرع وقت وضعیت مدیریت پارک جنگلی قلعه رودخان را از طریق قانونی و بدون ضرر و زیان رساندن به بیت المال تعیین و تکلیف کنند، افزود: غرفه‌های آن منطقه گردشگری را در قالب تشکیل شرکت تعاونی به بومی‌های منطقه واگذار کنند.

 

حجت الاسلام خلیلی از دادستان فومن خواست بر روند کار تعیین و تکلیف پارک جنگلی قلعه رودخان، نظارت دقیق داشته باشد، ادامه داد: برای مدیران ادارات و سازمان‌هایی که در خصوص عملکردشان گزارش خلاف ارائه دهند پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه دستگاه قضائی برخورد با فساد است، اضافه کرد: دستگاه قضا برای احقاق حقوق مردم و حفظ حقوق بیت المال، به متخلفان امان نخواهد داد.

 

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران در جلوگیری از تخلفات، تصریح کرد: مدیری که مسئولیت قبول می‌کند باید با نظارت دقیق در انجام وظایف محوله کوشا و از هیچ تلاشی در ای راستا کوتاهی نکند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار