کد خبر : 42280
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

وقتی رسانه‌های نهاد مقدس به جای انتقاد از دولت یا آموزش و پرورش، عامدانه امام جمعه رشت را تخریب می‌کنند!/ ادامه روند خوش‌‌خدمتی‌ به “معظم‌له” و رئیس دفتر سابقش!

وقتی رسانه‌های نهاد مقدس به جای انتقاد از دولت یا آموزش و پرورش، عامدانه امام جمعه رشت را تخریب می‌کنند!/ ادامه روند خوش‌‌خدمتی‌ به “معظم‌له” و رئیس دفتر سابقش!

این رسانه‌های زنجیره‌ای که نان خود را از تخریب دلسوزان و انقلابیون به دست می‌آورند، در یکی دو سال اخیر نشان دادند که از هیچ اقدام و حرکتی در نقد مغرضانه آیت الله فلاحتی چشم نمی پوشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در سیستم اداره کل آموزش و پرورش گیلان حرکتی ضددینی و رضاخانی در برداشتن چادر از سر دختران دانش آموز چادری حین برگزاری آزمون تیزهوشان (با حضور مراقبین مرد) رخ داد که دل هر مسلمان و شیعه‌ای را لرزاند.

نکته قابل تامل اینجاست که باز برخی رسانه‌های وابسته به یک نهاد مقدس، به جای پرداختن به اصل موضوع و انتقاد از شخص مدیرکل آموزش و پرورش گیلان یا استاندار یا وزارت آموزش و پرورش و یا حتی رئیس جمهور، به دلیل حقد و کینه‌ای که رئیس آن نهاد از حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان دارد، توپ را به زمین ایشان انداخته و نامه‌ای سرگشاده که معلوم نیست از کجا و از طرف کدام والدین نوشته شده، علیه امام جمعه رشت انتشار دادند! (طبق بررسی‌های به عمل آمده اصلا چنین نامه مکتوبی‌ به ایشان داده نشده)

این رسانه‌های زنجیره‌ای که نان خود را از تخریب دلسوزان و انقلابیون به دست می‌آورند، در یکی دو سال اخیر نشان دادند که از هیچ اقدام و حرکتی در نقد مغرضانه آیت الله فلاحتی چشم نپوشیده و همواره منتظر کوچکترین واکنش از ایشان هستند.

در موضوع آزمون تیزهوشان دخترانه نیز این رسانه‌های وابسته و به ظاهر انقلابی، در همین ابتدای امر طوری ورود نمودند که ذهن‌های مردم و مخاطبان از مسیر اصلی و انتقاد از دولت و آموزش و پرورش منحرف شده و به سمت نماینده مقام معظم رهبری در گیلان هدایت شود که انگار امام جمعه رشت مدیر آن دبیرستان بوده و یا انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش با حکم ایشان است!

هرچند بحث اخلاقی کردن با این جماعتی که پنبه در گوش نموده و خود را همچنان مطیع “معظم له” و رئیس دفتر سابقش می‌دانند بی‌فایده است، اما گفتنی‌ها را باید گفت تا مردم عزیز استان و جوانان مومن و انقلابی، این افراد را بیشتر و بهتر بشناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار