کد خبر : 44930
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398- 48: 18

افشاگری رییس برکنار شده هیات کشتی گیلان؛

وقتی مدیرکل ورزش خود را مدیون یک نماینده مجلس می داند و جرات تصمیم گیری ندارد، بودن من در کشتی چه معنایی دارد؟!

وقتی مدیرکل ورزش خود را مدیون یک نماینده مجلس می داند و جرات تصمیم گیری ندارد، بودن من در کشتی چه معنایی دارد؟!

رئیس سابق هییت کشتی گیلان نوشت: گناه من این است که اجازه دخالت به پدرخوانده ورزش گیلان و یا هیچ نماینده ،حزب و باندی را در کشتی ندادم.

به گزارش گیلانستان ، نقی هدایتی رییس سابق هیات کشتی استان در یادداشتی نسبت به برکناریش از این هیات شدیدا انتقاد و از مسائل اصلی پشت صحنه این برکناری پرده برداری کرد و گفت ؛ در دوره تصدی ام اجازه دخالت هیچ باند و شبکه و حزب و نماینده و پدرخوانده ای را به کشتی ندادم و از عزت و استقلال جامعه کشتی دفاع کردم.

رییس سابق یکی از برترین هیات های ورزشی گیلان در ارزیابی اعلام شده اداره کل ورزش وجوانان استان در سال ۹۷ در ادامه افزود؛ گناه من کارکرد ضعیف وغیرقابل دفاع و یا جرمی مرتکب شده نیست بلکه به جرم بی توجهی به پدرخوانده و عدم اجازه به او برای دخالت در کشتی برکنار شدم.

وی افزود؛ پدرخوانده مدعی است که استانداری ، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در دستان اوست و مدیرکل ورزش را اونصب کرده و بدون اجازه اش هم آب نمی خورد

نقی هدایتی که هنوز یک سال از دوره چهارساله اش باقی مانده بود گفت ؛ جرم من این است که از ورود سیاسیون به ورزش کشتی جلوگیری کردم و اجازه ندادم که آدم های وابسته و بی کفایت فلان نماینده مجلس در ارکان کشتی حضور یابند تا در جهت منافع انتخاباتی وی فعالیت کنند.

رییس برکنار شده هیات کشتی گیلان معتقد است برکناری اش پاسخ به خواست و اراده شبکه دوره مدیریت قبلی اداره کل ورزش وجوانان استان است که بعضی دستگیر، تعدادی برکنار و عده ای هم در حال فعالیت هستند!

وی با اشاره به اینکه برکناری من بی احترامی به جامعه کشتی و مجمع انتخابات هیات است گفت ؛ رییس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش استان نشان دادند تا چه حدی به آرای پارلمان کشتی پای بند هستند.

نقی هدایتی گفت؛ وقتی مدیرکل ورزش تحت تاثیر این یا آن نماینده مجلس است و جرات تصمیم گیری ندارد و وقتی خود را مدیون پدرخوانده و بقای خود را اجابت خواسته وی می داند، بودن در کشتی چه معنایی دارد؟

رییس سابق هیات کشتی گیلان گفت ؛ یک جریان خزنده که تعهد و التزام و وفاداری آنان به انقلاب و نظام در معرض ابهام است در حال حذف نیروهای مومن و معتقد به نظام در ورزش استان است و برکناری دوستانی چون من نه به علت ناکار آمدی بلکه کینه و عداوت نسبت به آنان است.

وی گفت ؛ گفته می شود این انتصاب کمک به یکی از نمایندگان کاندیدای انتخابات مجلس است و به نوعی سرمایه گذاری مدیریت ورزش برای بقا و آینده خود به شمار می رود.

شنیده شده برخی مدیران دولتی استان که پیش بینی می کنند در آینده نمایندگان مخالف دولت رای بیاورند و اکثریت کرسی های مجلس و دولت آینده را در دست بگیرند ، با شیب ملایم خود را از نمایندگان اصلاح طلب و معتدل جداکرده و به نمایندگان و کاندیدای طیف مخالف نزدیک می کنند.

آیا تغییر در ریاست هیات کشتی گیلان هم یک تغییر تاکتیکی سیاسی و انتخاباتی برای کمک به نماینده یا کاندیدای طیف مخالف دولت است؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار