کد خبر : 47488
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

“وکیل الدوله” کجاست و چه‌ می‌کند؟/ احساس خطر آقای خاص از افزایش آرای “عظمتی”/ تا می‌توانید حمله کنید!

“وکیل الدوله” کجاست و چه‌ می‌کند؟/ احساس خطر آقای خاص از افزایش آرای “عظمتی”/ تا می‌توانید حمله کنید!

شنیده شده وکیل‌الدوله به طرفداران خود گفته اگر می‌خواهید همواره کنارتان باشم و آینده سیاسی و کاری شما هم به خطر نیفتد، پس تا میتوانید در فضای مجازی به عظمتی حمله کرده و تخریبش نمایید!

به گزارش گیلانستان خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، فردی که طی سالهای اخیر به “وکیل‌الدوله” معروف شده، این روزها در حال و روز خوشی قرار ندارد.

وی که از رسیدن به کرسی پارلمان مجلس شورای اسلامی جا مانده است و آینده سیاسی اش را در شرایط فعلی سیاه و تاریک می‌بیند، شدیدا در تلاش است تا ترکیب مجلس یازدهم در گیلان به ویژه شهر رشت، متناسب با علایق و مورد پسند خود باشد.

از همین رو به صورت کاملا زیرپوستی و با ضرافت خاصی، در تلاش است گزینه‌های خنثی و حتی “اصولگرای بی‌خطر” راهی مجلس شوند تا در آینده بتواند از ظرفیت این افراد در تصدی بر پست‌های کلیدی دولتی چه در استان و چه در سطح کشور استفاده کند.

با رصدی که از فضای مجازی، محافل سیاسی، گردهمایی‌های حزبی و مخصوصا رسانه‌های وابسته به آقای خاص گیلان صورت گرفته، مشخص شده است که ایشان در شهر رشت دغدغه چندانی برای راهیابی اینکه چه گزینه‌هایی رای بیاورند نداشته و صرفا چیزی که برایش اهمیت دارد عدم راهیابی یک نفر به مجلس آنهم “سید ولی الله عظمتی” می‌باشد.

یعنی ایشان اکثر کاندیداهای موجود را برای آینده سیاسی خود آن‌چنان خطرساز و مشکل آفرین نمی‌داند ولی تنها مسئله‌‌ای که این روزها آزارش می‌دهد، افزایش قابل توجه آرای عظمتی در انتخابات رشت است!

بر همین اساس شنیده شده وکیل‌الدوله به همراهان و طرفداران خود امر کرده اگر می‌خواهید همواره کنارتان باشم و آینده سیاسی و کاری شما هم به خطر نیفتد، پس تا میتوانید در فضای مجازی و نشست‌های انتخاباتی به ایشان حمله کرده و تخریبش نمایید!

کینه این آقای وکیل‌الدوله نسبت به عظمتی به امروز و دیروز برنمیگردد، بلکه عدم توجه عظمتی به خواسته‌های شخصی و منافع آن‌ فرد در دوران تصدی بر فرمانداری رشت آغاز مخالف‌ها، تخریب‌ها و جنگ رسانه‌ای علیه فرماندار اسبق بود!

گفتنی است عظمتی در مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و نشست‌های چندماه اخیر خود همواره بر این جمله که “‌ یک نماینده مجلس نباید وکیل‌الدوله‌ باشد” تاکید داشته و دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار