کد خبر : 345
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394- 56: 18

ویلا در گیلان؛ از ۵۰ میلیون تا ۱۷ میلیارد تومان + جدول

ویلا در گیلان؛ از ۵۰ میلیون تا ۱۷ میلیارد تومان + جدول

در شهرهای مختلف استان گیلان، ویلاهای فراوانی وجود دارد که قیمت این ویلاها از ۵۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۷ میلیارد تومان ادامه دارد.

به گزارش درگیلان، استان گیلان از استان‌های شمالی ایران است، این استان، از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، که از طریق آستارا با آن دارای مرز بین‌المللی است، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می‌شود.

کلانشهر رشت با داشتن ۴۶ درصد جمعیت کل استان، مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر استان گیلان و دوازدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به ترتیب به شهرهای بندر انزلی، مهمترین بندر ایرانی در حاشیه دریای خزر، لاهیجان، تالش، لنگرود، رودسر، بندر آستارا، فومن و… اشاره کرد.

در میان ویلاهای موجود در استان گیلان، گران‌ترین ویلای به فروش گذاشته مربوط به ویلایی در شهر چابکسر با قیمت ۱۷ میلیارد تومان و ارزان‌ترین مربوط به ویلایی در آستانه اشرفیه با قیمت ۵۰ میلیون تومان است.

همچنین ویلایی به مساحت ۱۴۰ متر در شهر لنگرود با قیمت هر متر مربع ۲۸.۵ میلیون تومان از جمله گران‌ترین ویلاها در استان گیلان به شماره می‌رود.

/اقتصادنیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار