کد خبر : 46139
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398- 05: 17

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)؛

ویژگی جامعه مهدوی تحقق عدالت است/ نیازمند نمایندگانی با روحیه جهادی هستیم

ویژگی جامعه مهدوی تحقق عدالت است/ نیازمند نمایندگانی با روحیه جهادی هستیم

آیت‌الله رمضانی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که می خواهند وارد مجلس شوند ضمن تعهد به نظام، اسلام و اعتقاد به آرمان‌های نظام، باید روحیه جهادی داشته و برای تحقق عدالت هزینه بپردازند.

به گزارش گیلانستان آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم بزرگداشت سهبد قاسم سلیمانی و یادواره شهید زورمند که امروز در مسجد حافظ آباد رشت برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با شهادت جوانان زیادی به ثمر نشست و تحقق عدالت در جامعه اسلامی از اهداف این شهدا بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه ایران اسلامی برای حفظ امنیت شهدای بسیاری را در بیرون از مرزها تقدیم کرد، افزود: انقلاب اسلامی امانت بزرگی است که به ما سپرده شده و باید از آن مراقبت کنیم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه عدل هم در حوزه فردی و هم در حوزه اجتماعی معنا پیدا می کند، تاکید کرد: عدالت، آرمان همه انبیای الهی بوده است تا عدل به معنای واقعی کلمه برسند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه غرب به بهانه آزادی ظلم‌های زیادی در جامعه بشری انجام داده است، افزود: ولنگاری و اباهه‌گری مفهوم و نتیجه‌ای است که غرب از تبلیغ آزادی بیان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه عدالت، واژه زیبا در عرصه بین‌الملل اما بسیار مظلوم و غریب است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای تحقق عدالت هزینه‌های زیادی داده است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ویژگی جامعه مهدوی تحقق عدالت است، تصریح کرد: برای تحقق عدالت در ابعاد مختلف باید بسیار هزینه داد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اصل عدالت اشاره کرد و گفت: ما پیشرفت‌هایی زیادی در عرصه‌های علمی، نظامی و سیاسی داشته‌ایم ولی در حوزه عدالت جای کار زیادی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز تنها قدرتی که در برابر جهان استکبار ایستاده، جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: عدالت علاوه بر ویژگی نظام اسلامی، از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام در تمدن اسلامی است.

آیت‌الله رمضانی به ظلم و ستم استکبار و استعمار جهانی اشاره کرد و گفت: امروزه نظام سلطه، کشورها و ملت‌ها را به بردگی مدرن واداشته است.

*نمایندگان در حل مشکلات گیلان نقش موثر ایفا کنند

وی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که می خواهند وارد مجلس شوند ضمن تعهد به نظام و اسلام و اعتقاد به آرمان‌های نظام، باید روحیه جهادی داشته و برای تحقق عدالت هزینه بپردازند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار کرد: نماینده مجلس باید ضمن داشتن تعهد و تخصص، از استان، کشور و نظام در جهان بین‌الملل دفاع کند.

وی افزود: نمایندگان استان می‌توانند در حل مشکلات بخش کشاورزی، گردشگری، بازیافت و جلوگیری از فجایعی مانند سراوان نقش موثری ایفا کنند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه به استانداران و فرماندارانی نیاز دارد که به عنوان مدیران جهادی عمل کنند، خاطرنشان کرد: هر یک از نمایندگان و مسئولان به تنهایی یک ظرفیت هستند ولی اگر جمعی تصمیم گرفته و عمل کنند، نتیجه بهتری به دست می‌آید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: ایران اسلامی در گام دوم انقلاب، نیازمند نیروهای متعهد و متخصص با انگیزه‌های الهی دوران انقلاب است و مدیران باید دوره مدیریت را فرصتی برای خدمت‌گزاری بدانند.

وی به حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم ایران در همه برهه‌های انقلاب کم‌ نگذاشتند و هر جا لازم بود حضور داشته و شهید دادند.

*تشییع ۲۵ میلیونی سردار سلیمانی نمایش قدرت نظام در عرصه بین‌الملل بود

آیت‌الله رمضانی به شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط محور شرارت اشاره و اضافه کرد: حضور ۲۵ میلیون‌ نفری در تشییع شهید سلیمانی نمایش قدرت نظام در عرصه بین‌الملل بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در این تشییع جنازه، عقب نشینی را برای نظام سلطه به دنبال داشت.

وی سردار شهید قاسم سلیمانی را فرمانده مبارزه با خشونت معرفی کرد و گفت: ایمان همه وجود حاج قاسم را گرفته بود و به همین دلیل از هیچ کس نمی‌ترسید.

آیت‌الله رمضانی به برگزاری نمازجمعه این هفته تهران با حضور مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سیل عظیم جمعیت، عاشقانه، عالمانه و با بصیرت برای شنیدن خطابه‌ راه‌گشای ولی امر مسلمین در مصلی تهران حضور پیدا کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: وحدت از تاکیدات مقام معظم رهبری است و حضور ولایت در همه عرصه ها حضور رکنی بوده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، اظهار کرد: اتفاق سقوط هواپیما بسیار دردناک بود و بسیاری از نخبگان ما در این سانحه از دست رفتند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار