کد خبر : 49260
تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

پای اعضای شورا و مدیران بر گلوی کارگران شهرداری رشت/ مهلت شما تمام شد آقای حاجی‌پور!

پای اعضای شورا و مدیران بر گلوی کارگران شهرداری رشت/ مهلت شما تمام شد آقای حاجی‌پور!

بر اساس وعده‌ای که حاجی پور رئیس فعلی شورا به کارگران داده بود، تا پایان سال ۹۸ مهلت داشت که حقوق و مطالبات پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اواخر اسفندماه بود که اسماعیل حاجی پور در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با اطمینان کامل قول پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران و پرسنل شهرداری را تا پایان سال داده بود.

رئیس شورای شهر رشت در این جلسه گفت: “اگر نتوانیم حقوق پرسنل را پرداخت کنیم بنده از ریاست شورای شهر استعفا خواهم داد. تعارفی هم با کسی ندارم. اگر تا قبل از سال توانایی پرداخت حقوق پرسنل را نداشته باشم استعفا خواهم داد. مگر می‌شود پاکبان شهرداری بدون حقوق به خانه برود؟… اگر بنده توانایی آن را نداشته باشم که اقدام لازم را انجام دهم باید استعفا دهم.”

حال سال ۹۸ هم به اتمام رسید و بسیاری از کارگران نه تنها حقوق اسفند خود را نگرفته اند، بلکه از عیدی و اضافه کارشان نیز همچنان محروم شده‌اند.

تعدادی از این کارگران در تماسهای جداگانه‌ای با گیلانستان از شرمندگی خود در مقابل همسر و فرزندانشان می‌گویند و خواستار دریافت سریع مطالباتشان هستند.

این افراد زحمتکش بیشتر از اینکه از عدم پرداخت حقوقشان عصبانی و دلخور باشند، از تبعیض‌های موجود در شهرداری گلایه دارند؛ به طوری که شاهدند مدیران و کارمندان شهرداری هم حقوق‌هایشان را به راحتی میگیرند و هم از عیدی و پاداش و اضافه‌کار برخوردار هستند!

حتی در تازه‌ترین افشاگری‌ها نیز یکی از اعضای شورا از پرداخت عیدی کلان به شورانشینان پرده برداشته و از این تبعیض انتقاد نموده است!

با این اوصاف بر اساس وعده‌ای که حاجی پور رئیس فعلی شورا به کارگران داده بود، تا پایان سال ۹۸ مهلت داشت که حقوق و مطالبات پرداخت شود و حال که پرداخت نشده، طبق فرمایشات خودش می بایست از ریاست شورا استعفا دهد!

اینجاست که مشخص خواهد شد عیار و میزان صداقت در گفتار ایشان چقدر است و آیا همچنان از میز ریاست دل نخواهد کند یا به زودی استعفا خواهد داد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار